…prima postare pe 2013…incepem in forta…

Un sondaj telefonic, efectuat în dimineața zilei de 1 ianuarie, a dat
următoarele rezultate:
– 2% dintre respondenți au răspuns “Da?”
– 3% dintre respondenți au răspuns “Alo?”
– 95% au fost indeciși.

———————————————————————————————————-

I: Care e cea mai solida corporatie capitalista din lume?
R: China !

———————————————————————————————————

Un englez, un francez si un roman se lauda cu nevestele lor:
Englezul:
– Sotia mea este o lady, este deosebit de frumoasa, toata lumea intoarce capul dupa ea, iar eu ca un lord, i-am cumparat trei masini Jaguar, Mercedes si Rolls Royce, iar pentru fiecare masina i-am asortat cite o haina de blana. Nu va spun asta ca sa vedeti cit de bogat sint eu, dar ca sa va dati seama ce frumoasa este nevasta mea…
Francezul:
– Sotia mea este deosebit de frumoasa si atractiva. In afara de mine mai are cinci amanti… Nu va spun asta ca sa vedeti cit de libertine este nevasta mea, dar sa va dati seama cit este de frumoasa.
Romanul:
– Maria mea are un cur mare… Placerea mea este sa-i dau una peste cur dimineata cind plec la serviciu, ca-i tremura carnea uite-asa pe cur. Si cind vin de la serviciu inca mai tremura carnea pe curul ei… Nu va spun asta ca sa vedeti cit de mare este curul Mariei, ci cit este de scurta e ziua de munca la noi…

———————————————————————————————————–

O blondă fuma alene într-un bar. Bulă se apropie de ea şi îi spune:

– Domnişoară, dansăm sau stăm de vorbă?

– Dansăm, că sunt frântă de oboseală.

———————————————————————————————————

Tocmai m-am întors din Ferentari.

Mayașii au avut dreptate.

———————————————————————————————————–

Doi tipi intr-un bar.

– Cum sa fac sa ma las de fumat?

– Eu incerc de doua luni.

– Cu pastile ai incercat?

– Da, dar nu pot sa le aprind!

——————————————————————————————————-

Am povestit un banc unor ardeleni, despre cat de inceti sunt ei…M-au batut peste trei zile!

——————————————————————————————————

Barbatii fac sex cand pot si se casatoresc cand vor.

Femeile fac sex cand vor si se casatoresc cand pot.

—————————————————————————————————–

-Parinte, se poate face sex inainte de nunta ?

-Da, cu conditia sa nu se intarzie la ceremonie.

——————————————————————————————————-

Vreau sa merg la spovedanie. In 40 de ani am adunat atatea pacate…Of, ce amintiri placute!

——————————————————————————————————–

M-am gândit că e o idee bună să folosesc prezervativ, cel puţin, totul e mai în siguranţă.

Da, e adevărat că e şi mai puţin plăcut, dar măcar n-am murdărit laptopul…

——————————————————————————————————–

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

