de ce albim doar sus, nu si jos, si alte chestii…

Poliţistul s-a apropiat de mine şi mi-a spus:
– “Ati putea vă rog să ma însoţiti la sectie?”
– “De ce domnule politist? N-am făcut nimic” i-am raspuns.
– “Stiu” zice “ Dar mi-e frica noaptea singur in Ferentari”.
———————————————————————————————————-

Nevasta-mea a fost salbatica azi noapte in dormitor.
M-a prins cu amanta…
———————————————————————————————————
Prezervativul nu ofera siguranta in sex totdeauna.
Un prieten de-al meu il purta cand a fost injunghiat de sotul unei femei…
———————————————————————————————————-

– De ce sus albim si jos nu?
– Pentru ca sus avem necazuri, jos numai bucurii.
———————————————————————————————————

Iarna grea, zapada mare, o poteca ingusta prin zapada. O doamna se indreapta catre casa. Din sensul opus vede indreptindu-se catre ea o namila cu bratele intinse, clatinindu-se. Speriata, isi aduna puterile si cind tipul vine aproape se repede la el si ii da un sut zdravam intre picioare.
Se aude zgomot de sticla sparta, zboara cioburi in toate partile, iar individul striga, exasperat:
– Obsedatelor! E al treilea geam pe care mi-l spargeti!

——————————————————————————————————– 

Petrecere mare într-un bloc. Bătaie în uşă:
– Deschideţi, Poliţia!
– Noi am chemat prostituatele, nu pe voi!
– Pe noi ne-au chemat vecinii voştri.
– Atunci mergeţi la ei!

——————————————————————————————————– 

 

– D-le doctor, imi tremura mainile tot timpul.
– Bei mult?
– Nu, mai mult dau pe jos….

 ——————————————————————————————————-

– Domnişoară, sunt gata să vă învăţ arta iubirii!
– Ok, deşteptule! Şi cât eşti gata să cheltui pentru a mă învăţa?

——————————————————————————————————— 

 

Un barbat suna la Urgente:
– Veniti repede, baietelul meu a inghitit un prezervativ!
Dupa 5 minute, acelasi barbat suna din nou:
– Nu mai trebuie sa veniti, am gasit altul!

——————————————————————————————————- 

   

Ion vine intr-o zi la Gheorghe si-i spune :
– Asculta, mi-a murit unchiul, poti sa-mi imprumuti costumul tau cel negru?
– Bine-nteles ! La asa un necaz, sigur ca te ajut !
Trece o luna, dar Ion nu aduce costumul inapoi. Se duce Gheorghe cam suparat, la Ion :
– A trecut o luna, unde e costumul?
– Pai… la unchiul !

——————————————————————————————————– 

De ce numai 10% dintre femei ajung in rai ?
Pentru ca, daca ar ajunge mai multe, acolo ar fi iadul…

——————————————————————————————————– 

Mama isi cearta fiica de 16 ani:

-Ia exemplu de la mine. Am deja 45, dar de 20 ani iubesc unul si acelasi barbat…

-Hm…Imi imaginez ce taraboi va fi cand va afla tata!

———————————————————————————————————

Cinci talhari au prins în pădure o călugăriţă şi au violat-o. Aceasta, mergand mai
departe, işi face cruce:
– Mulţumesc Doamne! Si fără de păcat, şi pe saturate!
———————————————————————————————————–
Doi romani stateau la o tuica.
Unul zice:
– Trecut de cacat am avut, prezent de cacat avem, bine macar ca nu avem nici un viitor.

————————————————————————————————————

Medicul sexolog, telefoneaza unei paciente,  in urma unui consult facut la insistenta sotului :
– Comparand fisa dumneavoastra  cu cea a sotului, am descoperit o neconcordanta. Sotul spune ca face sex de doua ori pe saptamana, iar dumneavoastra ca faceti sex de cateva ori pe zi.
-Foarte exact! Si va ramane asa, pana cand vom achita creditul pentru casa !!

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

