de ce traim in rahat, si alte chestii faine…,

Maria către Ion: – Ioane, ai auzit? Se scumpeşte băutura.

Ion către Maria: – Asta e, Marie. O să mâncăm mai puţin.

 ——————————————————————————————————–

 O familie de viermi traia intr-un rahat. Micul vierme o intreaba pe mamasa:

– Mama, noi am putea trai intr-un mar?

– Da, fiule, am putea trai intr-un mar.

– Mama, noi am putea trai intr-o banana?

– Da, fiule, am putea trai intr-o banana.

– Atunci, mama, de ce traim intr-un rahat?!?

– Pentru ca suntem patrioti si asta e tara noastra, fiule!

———————————————————————————————————- 

Pesimistul vede într-un tunel întunericul, optimistul vede luminade la capătul lui, realistul vede luminile trenului care vine…… Mecanicul de locomotivă vede trei idioţi pe şine.

——————————————————————————————————— 

Trei ardeleni vin cu trenul de la Bucuresti la Cluj. Pe la Ploiesti unul zice:

– Oof!

Pe la Brasov al doilea zice:-  Oof! Oof!

Pe la Sighisoara al treilea zice:

– Oof! Oof! Oof!Ajung la Cluj si primul zice:

– No, bine c-am ajuns ca, iaca, tat drumul am vorovit numa politica!

——————————————————————————————————–

– Iubito, tu ai parolat calculatorul?

– Da, draga.

– Si care e parola?

– Data nuntii noastre.

– … la naiba.

——————————————————————————————————–
– Fata, ce greutate ai?
– E un secret …
– Spune-mi, macar primele trei cifre …

——————————————————————————————————–
In faţa porţii raiului, o femeie discuta cu Sf. Petre.
– Sotul meu este cumva aici ? il cheama Nicu!
– Aici sunt multi oameni cu numele Nicu, raspunde apostolul. Pentru a-ti putea da un raspuns, am nevoie de unele amanunte.
– Cand era pe patul de moarte, sotul mi-a spus ca daca l-am inselat se va rasuci in mormant.
– Pai de ce nu spui asa femeie ! Intreaba de Nicu-Titirezu’ !

———————————————————————————————————
La incorporare:
– Cei căsătoriţi – în dreapta, cei necăsătoriţi – în stînga! strigă sergentul.
– Şi homosexualii? întreabă unul.
– Încolonaţi, în spatele meu…

———————————————————————————————————
Mergând pe stradă,o blondă vede la câ
țiva metri-n față o coajă de banană.Cu ochii-n lacrimi și vocea stinsă:
-Dă Doamne să nu-mi rup tot mâna stângă…..

——————————————————————————————————–
Un mare concern realizează un supercalculator care putea răspunde aproape la orice întrebare, drept care se convoacă presa si se invită o persoană din sală să-si spună numele, adresa si să formuleze întrebarea. După câteva momente de rumoare, se ridică un tip si spune:
– Sunt Corcadase John din Blatonia si am următoarea întrebare: Ce face tatăl meu acum?
Dupa câteva secunde, sistemul răspunde:
– Tatăl dumneavoastră este la pescuit.
La care tipul replică stârnind hohote de râs:
– Tata-i mort de zece ani!
După câteva luni, timp în care hardistii si softistii au muncit sub teroare, respectivul concern îl cheamă pe cel cu întrebarea, rugându-l ca pentru a testa sistemul să reformuleze.
Tipul accepta si reformulează:
– Sunt Corcadase John din Blatonia si am următoarea întrebare: ce face acum sotul mamei mele?
La care sistemul răspunde prompt:
– Sotul mamei dumneavoastră este mort de zece ani, dar tatăl dumneavoastră este la pescuit….
————————————————————————————————————

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

