optiuni si alte explicatii

Ştrul e stresat că s-ar putea să fie luat în armată, şi merge la rabin. Acesta îi explică:
Există două posibilităţi: te ia, sau nu; dacă nu te ia, e bine.
Dacă te ia, iarăşi există două posibilităţi: sau te trimit pe front, sau în spatele frontului; dacă te trimit în spatele frontului iarăşi e bine.
Dacă te trimit pe front, apar două posibilităţi: să te trimită în tranşee sau la paza comandamentului.
La pază este din nou bine.
Dacă ajungi în tranşee sunt iarăşi două posibilităţi: să fie o rană uşoară sau una mortală.
Dacă eşti rănit uşor, e bine.
Dacă mori – din nou două posibilităţi: să fii înmormântat singur, ceea ce e bine, sau să fii înmormântat împreună cu alţii sub cruce.
Şi pentru atâta lucru, ca să fii înmormântat împreună cu nişte bieţi creştini, îţi faci tu probleme?
————————————————————————————————————-

O vecină da peste un puşti care stă pe scări şi plânge.
– Ce-ai păţit, puişor?, îl întreabă ea.
– Tată a păţit-o, se smiorcăie puştiul. S-a lovit la deget cu un ciocan.
– Şi atunci tu de ce plângi?
– Pentru că la început am râs.
—————————————————————————————————–

Un preot catolic, un pastor reformat şi un rabin vor să afle care e cel mai bun în meseria sa. Se duc în pădure, îşi aleg câte un urs şi încearcă să-l convertească. Ulterior, catolicul povesteşte:
– Am găsit un urs, i-am citit Catehismul şi l-am stropit cu agheasmă. Săptămâna viitoare îl aştept la împărtăşanie.
– Am găsit un urs şi i-am ţinut o predică din învăţăturile Domnului. M-a lăsat să-l botez, zice şi păstorul.
Cei doi privesc apoi spre rabin, care zăcea pe o targă, înfăşurat în bandaje.
– Poate că nu ar fi trebuit să încep cu circumcizia, zice acesta.
—————————————————————————————————–

Broasca ţestoasă-tată îi spune fiului o poveste: “A fost odată că niciodată o iepuroaică albă.”
– Asta-i o poveste pentru bebeluşi. Nu ştii una SF?, spune fiul.
– Bine. “A fost odată că niciodată o iepuroaică astronauta.”
– Tată, insistă puştiul, zi-mi ceva că pentru copii mai mari!
– Bine, bine. Dar promite-mi că nu mă spui lui mami! “A fost odată că niciodată o iepuroaică goală puşcă”
—————————————————————————————————-

Doctorul: “Mi-aţi ascultat sfatul şi aţi dormit cu fereastra deschisă?”
Pacientul: “Da”.
Doctorul: “Deci v-a dispărut complet astmul de care sufereaţi?”
Pacientul: “Nu, dar mi-au dispărut ceasul, televizorul, iPodul şi laptopul”.
——————————————————————————————————-
Ieri, in timpul şedinţei Parlamentului, in sala au intrat doi bandiţi.
Si-au cerut scuze pentru întârziere si s-au aşezat la locurile lor.
———————————————————————————————–

El: – Draga mea, ce faci? Mi-e dor de tine!
Ea: – Ce e? Iar ţi s-a stricat calculatorul şi ţi-ai adus aminte de mine?
———————————————————————————————————–

Pe plaja două doamne se uita la un tip tânăr:
– Cum ti se pare acest băiat?
– Judecând după zgârieturile de pe spate, este un băiat foarte bun!!!
————————————————————————————————————

Doi bătrâni pe o banca:
– Auzi, tu cum stai cu femeile?
– Ehe, daca găsesc una sa-i placa moale, o înnebunesc!
————————————————————————————————————

Soţia către soţ:
– Vrei sa faci sex cu o mulatra simpatica?
– Bineînţeles.
– Atunci da-mi bani pentru solar!
————————————————————————————————————

Mă bucur că zăpada e atât de mare, că aşa nu vede poliţia că nu am cauciucuri de iarnă !
————————————————————————————————————-

Intra unu micuţ intr-un bar si întreabă:
-Al cui este pitbulul ala de afara?
Se ridica unu mare, chel, si zice:
-Al meu, ai vreo problema cu el?
La care micuţul ii zice:
-Nu, doar ca s-a înecat cu un chiuhahua!
————————————————————————————————————
Ea: Iubitule, sunt gravida. Ce ai vrea sa fie?
El: Banc
———————————————————————————————————–
Doctore, rădăcina de ginseng ajuta la impotenta?
– Bineînţeles…Daca o legi cat mai strâns!
————————————————————————————————————-

Doi prieteni vin de la o bere si se pisa . Unul întreabă:
– De ce mă pis eu aşa de zgomotos si tu aşa de puţin zgomotos?
– Pentru ca tu te pişi pe maşina mea si eu pe paltonul tău…
———————————————————————————————————–

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

