Filosofii despre viata…

– I-am zis soţului meu că, dacă nu îmi cumpără o rochie nouă, ies goală pe stradă, să vadă lumea că n-am cu ce să mă îmbrac!
– Şi el ce a zis?
– Dacă tot ieşi, adu’ şi mie două beri!
———————————————————————————————————-

Un tip se duce la magazin sa cumpere o parasuta.
– Buna ziua, as dori o parasuta.
– Bine, iata, cea mai buna pentru dumneavoastra
– Si cum o deschid cand sunt in zbor?
– Trageti de tragaciul verde.
– Si daca nu se deschide?
– Trageti de cel rosu.
– Si daca nici dupa asta nu se deschide?
– O aduceti inapoi si v-o schimbam cu alta.
——————————————————————————————————–

I: Cum se spune in engleza: sotia a luat copiii si a plecat pentru o saptamana in vizita la soacra?
R: YESSS!

——————————————————————————————————–
Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.

——————————————————————————————————-  

 Ce vor avea afisat la pompa, in 2015, benzinariile:
“Fa-ti plinul si primesti cadou o masina”

——————————————————————————————————–

Sotia ajunge acasa si isi gaseste sotul facandu-si bagajele.
– Ce faci, draga? Unde pleci?
– La Las Vegas ! Am aflat ca acolo sunt femei care m-ar plati cu 400$ ca sa le fac ce tie iti fac pe gratis!
Tipa sta putin pe ganduri, apoi incepe si ea sa-si faca bagajele.
– Dar tu ce faci acolo? intreaba sotul.
– Merg si eu la Las Vegas … sunt curioasa sa vad cum te descurci cu 800$ pe an!

———————————————————————————————————-

Oamenii tineri, care înca muncesc, ma întreaba din cand în cand ce fac acum, la pensie, cu timpul meu liber.
Ziua trecuta, am fost prin centru la cumparaturi. Am intrat într-un supermarket pentru 5 minute, ca sa-mi cumpar o paine. Cand am iesit, un politist scria o amenda pentru parcare în loc nepermis.
I-am zis:
– Ce-ar fi sa iertati un batranel de data asta?
El m-a ingorat si a continuat sa scrie amenda.
I-am zis atunci ca e un Comunist. S-a oprit, s-a holbat la mine, si apoi a început sa scrie alta amenda. Am continuat prin a-i spune ca e un mancator de rahat. A terminat si cu a doua amenda si a început sa o scrie pe a treia.
Am continuat asa vreo 20 minute. Cu cat îl zgandaream, cu atat scria mai mult.
Nu-mi pasa… Eu venisem cu autobuzul. Barem ma distrez putin la pensie…

———————————————————————————————————-

Filosofie despre viata:
1. Daca mersul pe jos ar fi bun pentru sanatate, atunci postasul ar fi nemuritor.
2. O balena inoata toata ziua, mananca plancton, bea apa si tot e grasa.
3. Un iepure fuge mereu, topaie si traieste doar 15 ani.
4. O broasca tzestoasa nu fuge, abia se tareste si nu face mai nimic altceva, cu toate astea traieste 150 de ani.
Si tu vrei ca eu sa tin dieta si exercitii fizice?! Hai sa fim seriosi!!!

———————————————————————————————————-
Fetele se machiaza, se dau cu creme, parfumuri, isi aseaza parul in cel mai mic detaliu. Baietii se uita la ele si zic: Misto cur!!!
———————————————————————————————————
Suna cineva la usa . Iese sotul si o vede pe soacra-sa uda leoarca in fata usii.
– Da’ ce mama soacra, de ce stai in ploaie, vrei sa racesti? Du-te repede acasa…
———————————————————————————————————-
M-am plimbat prin tot cimitirul, citind inscriptiile de pe panglicile coroanelor de flori: de la soacra, de la sotie, de la vecini, de la prieteni… De la bere n-a murit nimeni
!
———————————————————————————————————-

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

