Cu Bula si fara…

Rivca:
-Ştii că am început să colecţionez antichităţi?
Raşela:
– Da, – ţi-am văzut bărbatul.

——————————————————————————————————–

Bulă : – Domnule doctor, sufăr de halucinaţii.

Doctorul: – Prostii! Ţi se pare! Ai vedenii.

——————————————————————————————————–

Psihiatrul: – E adevărat că a durut cam mult, doamnă Popescu, dar acum pot să-ţi dau o veste bună: te anunţ că te-am invitat de fixaţia dumitale că eşti regina Angliei.
Doamna Goldenberg: – Vai, îţi mulţumesc, doctore. Sunt atât de fericită.
Îşi îmbracă mantoul şi, înainte de a pune mâna pe clanţă, i se adresează doctorului:
– A! Era să uit. Săptămâna viitoare sunt foarte ocupată, aşa că n-am să pot trece pe la dumneata. Fii drăguţ şi trimite-mi nota de plată la palatul Buckingham!

———————————————————————————————————

– Poftim? Vrei să plătesc cincizeci şi cinci de dolari pentru camera mea din hotelul dumitale? Asta e nemaipomenit.
-În preţul acesta e inclusă şi masa, dle Ionescu.
-Da, dar eu n-am mâncat aici.
-Asta e vina dumitale. Masa v-a stat la dispoziţie.
-Atunci îmi datorezi dumneata cincizeci şi cinci de dolari.
-Pentru ce, mă rog?
-Pentru sărutul nevestei mele.
-Dar eu nu v-am sărutat nevasta.
– Asta nu e vina mea. Ea ţi-a stat la dispoziţie.

———————————————————————————————————
– N-aş vrea să-l mânii pe Dumnezeu, a spus Bulă, dar cred că în ceea ce priveşte Creaţia a săvârşit o mare greşeală.
-Ce fel de greşeală? a întrebat preotul.
-Cred că ar fi fost mai bine dacă femeile ar fi născut la fel ca găinile.
-Ce?! Să clocească ouă?
-Da. Oricum ar fi fost mai bine pentru soţi. Să zicem că un bărbat ar fi vrut să mai aibă un copil. I-ar fi spus nevestei sale: „Iubito, mai cloceşte un ou!”. Iar dacă nu şi-ar fi dori încă un copil, n-ar fi trebuit să spună decât: „Iubito, fă-mi o omletă!”.

——————————————————————————————————

-Îţi aminteşti, Bulă, că ţi-am dat nişte bani împrumut?
-Bineînţeles, că doar nu suntem sălbatici…
-Şi când mi-i vei da înapoi?
– Ce întrebare? Ce sunt eu, profet?

——————————————————————————————————

– Îngrozitor ce ghinion poate să aibă Ionescu. Ieri seară şi-a pierdut toţi banii la cărţi. Până la urmă a mizat-o şi pe nevastă-sa.
-Şi?
– Nenorocitul a câştigat.

——————————————————————————————

Ion îl întâlneşte pe Gheorghe:
-Salut, Gheo. Unde te duci?
– De unde ştii că mă duc? Poate că vin!

——————————————————————————————————-

– Care-i cel mai eficient instrument mecanic pentru sporirea apetitului sexual la femei?
– Mercedesul!

——————————————————————————————————–

De ce sunt dolarii verzi?
Pentru că îi culeg evreii înainte să se coacă.

——————————————————————————————–

Care este cel mai greu lucru de suportat?
Un buzunar gol!

——————————————————————————————————–
Căsătorit de patruzeci de ani, Ionescu nu s-a îndoit nici o clipă de loialitatea soţiei sale pentru care nutreşte o afecţiune profundă. Ca să i-o dovedească, îi spune:
– Lena, draga mea, vreau să ştii că te iubesc mai mult decât sunt în stare să-ţi spun în cuvinte. Decât să ţi se întâmple ţie ceva, aş prefera să mi se întâmple mie. Decât tu să rămâi într-o bună zi văduvă şi să rămâi singură, spre ca Dumnezeu, în bunătatea lui, să mă lase mai întâi pe mine să rămân singur.

———————————————————————————————————-

Popescu era în drum spre casă, de la birou, când a avut un accident de maşină, intrând într-un zid. Spre norocul lui, a apărut, într-o maşină sport, o femeie superbă care l-a întrebat:
-Pot să vă dau o mână de ajutor?
Pppescu i-a explicat situaţia, şi tânăra care locuia în apropiere i-a propus să vină la ea acasă, de unde putea să telefoneze la garajul cel mai apropiat.
Popescu a acceptat numaidecât propunerea şi s-a urcat în maşina frumoasei tinere. În cele din urmă, a ajuns acasă, cu maşina reparată, în primele ore ale dimineţii.
– Unde ai fost toată noaptea? a ţipat la el nevastă-sa. La mine nu te mai gândeşti deloc?
– Am avut un accident de maşină, dar din fericire, o tânără m-a luat la ea acasă şi m-a invitat la masă. Pe urmă am rămas cu ea, toată noaptea…
– Gata! Te rog să nu mai scoţi un cuvânt. Sunt sătulă de minciunile tale. Iar te-ai încurcat cu golanii tăi, la o partidă de cărţi!

———————————————————————————————————-

Doamna Ionescu tremură sub plapumă:
– Iubitule, murmură ea, când eram mică şi tremuram, mama mă lua în braţe şi mă încălzea.
– Ei şi? doar nu vrei să mă duc la miez de noapte s-o aduc pe mama ta!…

———————————————————————————————————–

Ion este în proces cu Gheorghe şi îi vine ideea să-i trimită un cadou judecătorului, dar avocatul său încerca să-l descurajeze s-o facă:
– Ar fi ultima prostie; voi pierde, cu siguranţă, procesul şi rişti să fii urmărit pentru încercare de corupţie…
Procesul se desfăşoară şi Ion îl câştigă. Avocatul său, încântat de sine şi sigur că elocvenţa sa i-a adus victoria, îi spune lui Ion:
– Ei bine, eşti mulţumit? Nu-i aşa că am avut dreptate să te sfătuiesc să nu cumva să-i trimiţi judecătorului un cadou?
-Dar i l-am trimis…
-Cum? Ai făcut-o, totuşi…?
-Da, numai că am pus cartea de vizită a lui Gheorghe…

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

