Din nou despre religie

Un preot, moderator la un radio creştin, i-a răspuns unui ascultător că homosexualitatea este un păcat, fiindcă aşa spune Biblia(Levitic 18:22), un păcat care nu poate fi tolerat nicicum.

Peste un timp, acelaşi ascultător i-a trimis o scrisoare moderatorului.

Părinte, Vă scriu pentru a Vă mulţumi pentru educaţia pe care o faceţi în spiriul legilor Domnului.

Am învăţat multe de la emisiunea Dv, şi încerc să împărtăşesc aceste învăţăminte cu cît mai mulţi.

Acum, cînd cineva apără homosexualitatea, îi răspund că e un păcat, fiindcă aşa zice Biblia (Levitic 18:22). Şi pun punct discuţiei.

Totuşi, aş mai avea nevoie de nişte sfaturi şi lămuriri de la Dv, cu privire la următoarele chestiuni:

Aş vrea să îmi vînd fiica ca sclavă, aşa cum prevede Exodul 21:7. Care credeţi că ar fi un preţ bun?

Cînd dau foc la un taur pe altarul de sacrificiu, ştiu că acesta produce un miros plăcut Domnului. (Levitic 1:9). Problema e cu vecinii mei. Păcătoşii ăia zic că taurul aprins pute. Ar trebui oare să le dau foc şi lor ?

Ştiu că pot avea relaţii intime cu o femeie cînd nu are menstruaţie. (Levitic 15:19-24). Problema e: cum aflu dacă au sau nu ? Multe femei se enervează la asemenea întrebări.

Leviticul 25:44 afirmă că pot avea sclavi, femei şi bărbaţi deopotrivă, cu condiţia ca aceştia să fie cumpăraţi din naţii străine. Un prieten de-al meu zice că sepoate face lucrul ăsta cu filipinezi, dar nu cu francezi. Mă puteţi lămuri? De ce nu pot să am sclavi francezi ??

Un vecin de-al meu lucrează în fiecare sîmbătă. Exodul 35:2 spune clar că trebuie omorît în acest caz. Sînt obligat moral să-l omor personal ?

Un prieten de-al meu zice că, chiar dacă e un păcat să mănînci raci (Levitic 11:10), e un păcat mai mic decît homosexualitatea. Personal, nu sînt de acord. Puteţi să mă lămuriţi aupra chestiunii ?

Levitic 21:20 zice că nu mă pot apropia de altarul Domnului dacă am probleme de vedere. Trebuie să recunosc că folosesc ochelari pentru citit…deci, vederea mea trebuie să fie sută la sută bună, sau mai există şi unele derogări ??

Mulţi dintre prietenii mei îşi rad părul, inclusiv cel de la tîmple, lucru interzis clar de Biblie (Levitic 19:27). În ce mod trebuie executaţi ?

În Levitic 11:6-8 se spune că atingerea pieii unui porc mort ne face impuri. Ca să joc orice joc cu mingea, trebuie deci să port mănuşi ?

Unchiul meu are o fabrică. A păcătuit contra Levitic 19:19, cultivînd două tipuri de legume pe acelaşi teren; soţia lui a încălcat acelaşi pasaj, fiindcă îmbracă haine din două feluri de materiale (sintetic-bumbac). Mai mult, unchiul meu înjură tot timpul. Conform Scripturilor, ar trebui să adun tot satul să-i lapidăm ?? Nu aş putea, mult mai simplu, să le dau foc în timp ce dorm, aşa cum fparte fain sfătuieşte Leviticul 20:14 în legătură cu persoanele care îşi mint neamurile ?

Ştiu că Dv aţi studiat temeinic aceste chestiuni, de aceea sînt sigur că îmi veţi putea răspunde la aceste simple întrebări.

În final, Vă mulţumesc că na reamintiţi zilnic că toate scrierile Bibliei sînt eterne şi de neclintit.

Al Dv., …

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

