…scrumbii, vaduve si alte desertaciuni…

– Bulă!
– Da, domnule director!
– Trebuie să-ţi vorbesc foarte serios.
– Vă stau la dispoziţie, domnule!
– Bloch, de douăzeci de ani eşti împuternicitul meu şi de ani de zile mă furi…
– Vai, domnule…
– Este inutil să încerci să negi; pe de altă parte, de peste trei ani ai nişte relaţii cu nevastă-mea pe care nu le pot califica decât intime…
– Dar…
– Ştiu totul. Şi colac peste pupăză, fiica mea mi-a spus azi dimineaţă că este însărcinată, tot ca rezultat al activităţilor dumitale. Deci, Bulă, îţi atrag atenţia, nu exagera!

——————————————————————————————————————–
Micuţul Bulă le povesteşte colegilor că mama lui a născut o fetiţă. Învăţătorul îi spune:
– Nu vorbi aşa, spune mai bine – tata mi-a cumpărat o surioară…
– Ah, îi răspunde copilul, se vede că nu-l cunoaşteţi pe tăticu… El nu cumpără niciodată, ceea ce poate să facă singur.
———————————————————————————————————————
– De ce au scrumbiile capul tăiat?
– Ca din cauza cepei să nu le usture ochii.

——————————————————————————————————————–
Cunoşti pe cineva pe care-l cheamă Popescu ?
– Depinde. Pe Popescu de la băcănie, care-mi datorează bani, îl cunosc. Pe  Popescu de la supermarket căruia eu îi datorez, nu-l cunosc.

—————————————————————————————-
Ionescu, un ins extrem de bogat, scrie o piesă de teatru şi suportând cheltuielile, convinge pe un director de teatru s-o reprezinte.
După premieră autorul e întrebat de un prieten, cum a primit publicul spectacolul.
– A fost un fiasco; un sfert din sală m-a huiduit.
– Un sfert de sală nu este nici o nenorocire, îl consolează amicul.
– Ba, este, căci restul de sală era gol.

—————————————————————————————–
Bulă a cumpărat un bilet de loterie şi-şi întreabă soţia ce ar face dacă ar câştiga lozul cel mare.
– Am putea să divorţăm, spune femeia, bucuroasă.
– Să divorţăm?, întrebă Bulă, uimit, dar pentru ce?
– Pentru că, acum, nu avem destui bani s-o facem.

—————————————————————————————-
Netty şi Betty, două prietene stau de vorbă într-o cofetărie.
– Pentru nimic în lume n-aş vrea să fiu a doua soţie a unui văduv, spune Netty.
– Vorbeşti ca un copil, îi răspunde Betty, e mai bine să fii a doua soţie a unui văduv decât… prima.

—————————————————————————————–
– Mămico, mă laşi să mă duc la grădina zoologică, să văd maimuţele?
– Ce idee, Bulică! Să te duci să vezi maimuţele, când o avem pe mătuşa Marioara la noi în vizită!

——————————————————————————————————————-

– Ai avut vreun strămoş care să se fi urcat pe scenă sau să fi apărut într-un film?
– Vărul meu a fost odată personajul principal al unei adunări publice, dar platforma s-a prăbuşit.
– Şi el a căzut la pământ?
– Nu, l-a oprit funia…

—————————————————————————————-
Şmil: Săptămâna trecută neveste-mi i-a intrat în ochi un fir de nisip şi a trebuit să meargă la doctor. M-a costat două sute de şekeli.
Haim: Asta nu-i nimic. Săptămâna trecută neveste-mi i-a trecut prin faţa ochilor o vitrină cu o haină de blană şi m-a costat două mii de şekeli.

——————————————————————————————————————

Căsătoria, a spus rabinul după ce a oficiat slujba religioasă de nuntă, este ca o vioară. Când muzica fermecătoare se termină, coardele rămân la loc.

——————————————————————————————————————

Doamna Ionescu îşi atârna rufele pe frânghie, când clevetitoarea ei vecină s-a apropiat de ea şi i-a spus:
– Îmi pare rău că trebuie să ţi-o spun, dar gurile rele susţin că soţul dumitale se ţine după fete. La vârsta lui! Are şaizeci şi cinci de ani, nu-i aşa?
– Da, are şaizeci şi cinci de ani. Ei şi ce dacă aleargă după fete? Şi câinii aleargă după maşini. Şi când prind câte una, parcă pot să şofeze?

———————————————————————————————————————

Ion:
– Să fiu al naibii dacă ştiu ce să fac. Tu ce-ai face dacă ai fi în pielea mea?
Gheo:

– O baie.

——————————————————————————————————————–

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

