…tat felu’…

Regele Iudeei îl întreabă pe măscăriciul curţii regale:
– Ce tot notezi, acolo?
– Scriu numele nebunilor pe care-i cunosc.
– Şi ce nume ai scris acum?
– Numele tău. Cum ai fost în stare să-i dai bani lui Shlomo, bijutierul palatului – ca să-ţi cumpere din străinătate bijuterii. Cu siguranţă că nu se va mai întoarce.
– Şi dacă se întoarce?
– Atunci şterg de pe lista nebunilor numele Regelui şi-l trec pe-al lui.

————————————————————————————————————-
Când Bulă a venit acasă de la birou, soţia lui i-a oferit o bucată de tort şi i-a spus:
– L-am făcut singură azi dimineaţă. E o reţetă nouă. Am găsit-o într-o revistă pentru femei. Are un gust delicios, însă am impresia să pe alocuri e cam nisipos.
– Mda. Şi mie mi se pare ceva suspect, spune Bulă după ce a gustat.
– Nu înţeleg. Am respectat cu sfinţenie reţeta. Nu cumva cojile celor zece ouă trebuiau pisate mai mărunt?

————————————————————————————————————-
– Am pierdut o sută douăzeci de kilograme de când ne-am văzut ultima oară.
-Cum-aşa?
– M-a părăsit soţul…

———————————————————————————————–
Bulă are 93 de ani, şi, deşi e sănătos tun, se plânge tot timpul.
– De ce eşti trist, îl întreabă fiul, am grijă de tine, nu-ţi lipseşte nimic.
– Bine, până când trăieşti tu şi…
pe urmă?

———————————————————————————————————–
– De ce porţi costumul acesta demodat?
– Fiindcă nevastă-mea m-a ameninţat că dacă-l mai îmbrac vreodată, nu mai iese cu mine.

————————————————————————————————————
– Ioane, nu-l mai lovi pe micuţul Gheo. Ştii doar că cel mai deştept cedează.
– Da, dar Gheo spune că el e mai deştept.

———————————————————————————————–În timpul războiului
– Ascultă, Ioane, de fapt, ce cauţi tu aici?
– Eu sunt celibatar şi-mi place războiul. Aşa că m-am înrolat ca voluntar.
– Dar tu, Bulă?
– Eu sunt însurat, şi-mi place pacea: aşa că m-am înrolat voluntar.

————————————————————————————————————
– Chelner, ce bunătăţi serviţi azi?
– Friptură de viţel a la Maderia.
– Nu mă interesează ce-i la Maderia, vreau să ştiu ce aveţi aici.

———————————————————————————————————–
– Cum îţi place la şcoală?
– E o escrocherie. Noi ne facem lecţiile şi învăţătorul primeşte salariul.

————————————————————————————————————

Într-un magazin de confecţii
– Vă rog o cămaşă nr. 38…
– Ca şi cea pe care o ai pe dumneata? întreabă vânzătorul, politicos.
– Nu, mai curată.

———————————————————————————————————–
În cursul unui joc de poker, Ion moare pe neaşteptate.
– Şi ce facem acum? – întreabă Gheo.
– Scoatem şeptarii, spune Bulă.

————————————————————————————————————
O tânără ajunge în urma unui naufragiu pe o insulă nelocuită. Dar, spre surpriza ei, întâlneşte un tânăr ardelean care încearcă s-o consoleze:
– Să ştii că nici nu e aşa de groaznic, marea ne dă peşti, pomii fructe, izvorul apă, avem tot ce ne trebuie.
– Eu pot totuşi să-ţi ofer ceva care-ţi lipseşte de ani de zile, spune tânăra femeie.
– Zău, ai pălincă ???!!!!!!!!

————————————————————————————————————-
Bulă este pe cale să-şi scrie numele în registrul hotelului, când constată că o ploşniţă se plimba pe foaia albă a registrului. Repede îşi ia valiza şi dă să plece:
Portarul i se adresează:
– Dar de ce plecaţi, domnule?
– Nu rămân niciodată la un hotel în care ploşniţele se interesează de numărul camerei mele…

———————————————————————————————————-
– Bulă, ai venit la serviciu cu o întârziere de o oră. Vreau să te explici.
– Îmi cer iertare, domnule director, totul s-a întâmplat din cauza nevesti-mii, a avut o naştere extrem de grea.
– Asta este altceva. În acest caz eşti scuzat.
Peste trei zile Bulă soseşte la birou cu o foarte mare întârziere.
– Iar nevastă-mea este de vină, domnule! A avut o naştere foarte grea…
– Îţi baţi joc de mine! Asta mi-ai mai spus-o şi acum trei zile!
– Sigur că da, domnule director… dar dumneavoastră uitaţi că nevastă-mea este de meserie moaşă…

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

