…definitia dragostei si alte desteptaciuni…

Soţul îi spune soţiei:
– Azi, dragă, n-am pescuit nimic.
– Ştiam, iubitule, am observat ca ti-ai uitat banii acasă.
———————————————————————————————————–
Sunt o fată decentă, prin urmare sunt destul de scumpă!
———————————————————————————————————–
Într-un autobuz aglomerat cineva a împins accidental o domnisoară, şi ea a căzut pe genunchii unui preot.
– Oh-ho-ho! – exclamă ea, privind cu interes spre preot.
– Niciun fel de oho-ho, fiica mea, e cheia de la poarta bisericii!
————————————————————————————————————
Cum e să fii însurat, Mitică?
– Păi, cum să fie? N-am voie să beau, n-am voie să fumez, n-am voie să merg cu amicii la o bere, n-am voie să mă uit după vreo femeie pe stradă.
– Înseamnă că regreţi pasul pe care l-ai făcut?
– Nici asta n-am voie!
————————————————————————————————————
Cartea care mi-a schimbat brusc viaţa – codul penal!
————————————————————————————————————
În comparaţie cu planurile de combatere a corupţiei, fanteziile erotice ale unui adolescent sunt realiste!
————————————————————————————————————
Asa este, locul femeii e în bucătărie: picior peste picior, cu un pahar de vin în mână, privindu-si soţul cum găteşte cina!
———————————————————————————————————–
Dragostea – stare paradoxală, care te face să uiţi de fundul propriu şi să te gândeşti la unul străin.
———————————————————————————————————
Am fost azi la o doctorita sa ma consulte in legatura cu dependenta mea de sex.
-” Ok, va rog sa va dezbracati si sa va intindeti in pat”
-“Poftim?!?” mi-a raspuns…
——————————————————————————————————————–
O cercetare recentă a descoperit că bărbatul este animalul cel mai nefericit, pentru că: el are ţâţe fără lapte, ouă fără coajă, cocoşel fără aripi şi sac fără bani.
————————————————————————————————————-
Ştrul sună la Securitate
-Alo! Să ştiţi că Iţic are nişte lemne!
-Şi ce-i cu asta?
-În fiecare butuc de lemn a ascuns dolari, diamante, aur, arme.
Apoi Ştrul îi telefonează lui Iţic:
-Vezi că am trimis să-ţi spargă lemnele.
-Pe-cine?
– Pe ăia pe care mi i-ai trimis tu anul trecut de mi-au săpat grădina.
————————————————————————————————————
Pleacă Itzic la Paris, dar nu ştia decât idiş şi româneşte.
Când s-a întors acasă, toţi l-au întrebat:
-Ei, cum te-ai descurcat cu limba?
– La început mi-a fost scârbă, dar apoi m-am obişnuit.
————————————————————————————————————-
– Ioane , tu eşti un om cu carte; de ce te laşi umilit de patronul tău bogat, dar prost ca noaptea?
– Asta aşa e de când lumea: dacă vrei să mulgi vaca, trebuie să te apleci.
————————————————————————————————
-Domnu doctor, sunt foarte, foarte nervoasă.
-Mărită-te,cucoană.
-Sunt măritată, da’ nu-mi ajunge.
-Luaţi-vă un amant.
-Mi-am luat doi, da’ nu-mi ajunge.
-Luaţi-vă pe al treilea.
-Am, dar tot nu-mi ajunge.
-Doamnă, dar dumneata eşti bolnavă.
– Daţi-mi in scris, că lumea spune că-s curvă.
————————————————————————————————————
– Intră, Ioane, intră, nu-ţi fie frică. Câinele e castrat.
– Da’, ce, mie îmi e că mă violează? Mie îmi e că mă muşcă…
————————————————————————————————
Goldenburg croitorul stă de vorbă cu Iţic croitorul:
– Măi, să ştii c-o să fie bine de noi când o să vină Mesia.
– Şi de ce, mă rog?
– O să se trezească morţii şi cu-toţii o să aibă nevoie de haine să se îmbrace.
– Boule! Dacă o să se trezească cu toţii, înseamnă c-o să învie şi croitorii…
————————————————————————————————————
O bătrânică se plânge:
– Am fost atacată. Lângă mine s-a oprit o maşină, a coborât unu, m-a trântit jos şi m-a violat.
– Era întuneric, poate, totuşi, aţi văzut ce marcă avea maşina?
– N-am văzut.
– Dar ce culoare?
– Nu ştiu. N-am reţinut.
– Dar numărul?
– Numărul? Numărul a fost bun!

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

