…chestii usurele…

Un lord se intoarce seara acasa. Valetul ii deschide usa:
-Ce, batran cacacios, iar ai fost la baute si la curve?
-Nu John, am fost sa-mi cumpar un aparat auditiv!
———————————————————————————————————

O familie de tineri casatoriti, evrei, sunt in concediu in Tirol intr-un hotel de 5 stele, all-inclusive. Vine ultima zi si distractia trebuie platita. La receptie:
– Receptioner: Buuun! Camera cu pat dublu, 6 zile, 450 euro!
– Evreu’: OK!
– Receptioner: Sauna, 49 euro!
– Evreu’: Nu folosit.
– Receptioner: Da, dar e problema voastra, ati fi putut sa o folositi! Solarium, 57 euro!
– Evreu’: Ce aia Solarium? Nu folosit.
– Receptioner: Da, dar ati fi putut sa-l folositi! Mai departe: terenuri de tenis si piscine 180 euro!
– Evreu’: Nu jucat tenis, nu facut baie.
– Receptioner: Da, dar ati fi putut sa faceti!
Face evreul calcule, dar se opreste brusc:
– Evreu’: Buuun, acum scad eu la tine 400 euro, ca mi-ai f***t-o pe Rashela!
– Receptioner: Ce, esti nebun? Nici macar n-am atins-o!
– Evreu’: Da, dar e problem al tau, ai fi putut sa o faci!…
————————————————————————————————————-
Ce este un titlu onorific?
Este atunci cand sotia spune : sotul meu este capul familiei !
————————————————————————————————————
Si cand v-ati data seama ca e beata ?
Cand de pe telefonul ei am primit un SMS : Suna-ma, ca nu-mi gasesc telefonul..
————————————————————————————————————-
Un tip întreabă o domnişoară:
– Domnişoară, sunteţi amatoare de plăceri sexuale?
– Amatoare o fi mă-ta, eu sunt profesionistă!
————————————————————————————————————-
Tatăl îi spune copilului său, în vârstă de 3 ani:
– Uite la tine cum arăţi, te-ai murdărit ca un purceluş! Ştii cumva ce-i un purceluş?
– Da, copilul porcului!
————————————————————————————————————
– Aş mai vrea să plec la Paris !
– Ai mai fost?
– Nu, dar am mai vrut!
———————————————————————————————————–
Se aude soneria. Proprietarul deschide uşa . In prag – un grup de oaspeţi.
– Ar fi fost mult mai ok să mă anuntati si pe mine ca veniti – ii dojeni, zambind subtire, gazda.
– Da, dar am dorit să vă găsim acasă …
————————————————————————————————————
Femeile de obicei au 2 probleme în viaţă:
prima:
– de ce nimeni nu se uită la mine, chiar sunt atât de neatrăgătoare?
a doua:
– oare de ce se holbează `boul` ăsta la mine?
————————————————————————————————————
Cine doarme mai mult, greşeşte mai puţin!
————————————————————————————————————
– Dragul meu, în curând vom fi trei.
– Asta e o veste bună! răspunse el sărutând-o.
– Mama a obţinut divorţul şi va veni să locuiască cu noi.
————————————————————————————————————
Nevasta-mea scrie despre mine, in jurnalul ei secret,  că as fi prea curios…
————————————————————————————————————
La raionul audio-video:
– Pot să vă ajut cu ceva?
– Nu, mersi! Mă uitam ce aş mai putea copia de pe torrente.
————————————————————————————————————
– Măi femeie, administratorul blocului spune că s-a culcat cu toate femeile din bloc, cu excepţia uneia…
– O fi aia grasă şi bătrînă de la parter..
————————————————————————————————————-
– Te-ai culcat cu logodnica ta înainte de căsătorie?
– Nu, ce fel de om crezi că sunt? Dar tu?
– Eu da, dar nu ştiam că e logodnica ta…
————————————————————————————————————-

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

