Urare cotcodacica

Am primit multe mesaje de la cititori, referitoare la postările mele anti-cotcodacice. Unele erau de bine, altele cu întrebări, altele cu înjurături şi argumente palpabile de genul „eşti prost”, „eşti retardat”, etc, ceea ce denotă un înalt nivel intelectual al fanilor lui Săvescu şi al celorlalţi troglodiţi din gaşca lui (despre troglodiţi, un material în curînd), nivel normal pentru manelişti semianalfabeţi, cu aere de mare popor cu rol mesianic – noi am fost mai tari ca romanii, noi i-am bătut pe unguri la Posada hă hă hă, noi i-am bătut pe turci, noi i-am făcut zob pe nemţi la Mărăşti, etc, noi i-am bătut pe columbieni, argentinieni şi englezi la fotbal.  Noi, ăştia, dacii, care am inventat mersul pe jos, scrisul, coada la cireaşă, gaura din covrig, piramidele, scrotulşi punctul G.

La ultima mea postare despre cotcodaci şi noul lor film cretinoid, am primit următorul comentariu, de la un troglodit de Dîmboviţa, Florin Croitoru pe numele lui – http://www.facebook.com/florin.croitoru.92 – , un mare dobitoc şi cotcodac, fan înrăit al preceptelor medicului dac Săvescu, probabil fost securist, miliţian, sau portar la ceva uzină, peremist, şi care are impresia că are cunoştinţe istorice.

Bă, păduche, tu cine pizda mă-tii eşti de vorbeşti aşa de Săvescu sau de generalul Chelaru? Maxxy….Nici nume nu ai! Nu zici mare lucru, numai vorbe rele. Degeaba toceşti la istorie că tot idiot eşti. Eşti din categoria mare a tîmpiţilor învăţaţi. E plină şi academia de de-alde voi..

 

Nu am problemă să fiu contracarat cu argumente la ce scriu, dar, în purul stil mioritic, şi acest mîncător de rahat, la fel ca mulţi alţii, înjură doar de dragul de a înjura, acestea fiind singurele sale argumente, de analfabet fără circumvoluţiuni. A avut probabil vreo bunică, sau vreun părinte de sorginte ţigănească, şi debordează gena reticentă asiatică în el, mai ales atunci cînd se dă mare dac etc.

Problema acestui împingător de vînt este că m-am legat de două personalităţi tutelare ale sale, cu care este legat probabil prin notele informative la care au lucrat de-a lungul vremii. În rest, coborîndu-mă la nivelul său, îi urez pe această cale acestui hemoroid tîmpit şi învăţat să meargă în pizda mă-sii şi să nu se mai bage în chestiuni care necesită vreo cîteva lecturi mai groase decît hîrtia de budă, şi îi doresc cu căldură să aibă un copil care să-i fie frate !

3 responses to “Urare cotcodacica

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

