…inutilitatea scolii si alte chestii…

Soacra catre ginere:
– Si pentru ce te iubeste fiica-mea?
– Sa-ti arat???
————————————————————————————————————-

– Diseara organizez o partida de amor in grup, vii?
– Daaa! Cati o sa fim?
– Pai, daca vii cu nevasta-ta, o sa fim 3.
————————————————————————————————————-

Iarna in padure, ninge. Un urs se plimba furios. Rupe un brad, apoi da cu piciorul intr-un copac, urla la lup… Manios rau de tot.
Merge si bodoganeste:
– Pentru ce in puii mei mi-a trebuit sa beau cafeaua aia in septembrie?
————————————————————————————————————

La spitalul de nebuni, un doctor vede pe unul din pacientii sai cu un ciocan dandu-si peste degete. Curios, il intreaba:
– Simti vreo placere?
– Da, cand dau pe langa.
————————————————————————————————————

Un nebun la brutarie:
– Domnule, a iesit painea din cuptor?
– Da.
– Si la ce ora se intoarce?
————————————————————————————————————

Suna telefonul la miezul noptii !
Barbatul: “- Daca e pentru mine, nu sunt acasa.”
Nevasta raspunde: “- E acasa!..!..”
Barbatul: “- Ce ti-am spus, femeie ?!?!?!”
Nevasta: “- A fost pentru mine !!!
————————————————————————————————————

In muzeu:
– Ce mizerii de tablouri pe aici…
Paznicul:
– Doamna, asta nu e tablou, asta e o oglinda…
————————————————————————————————————

Un nebun in pielea goala se uita in oglinda si zice:
-Trebuie sa-mi schimb curu! Asta s-a crapat!
————————————————————————————————————

Nu înţeleg de ce trebuie să mergem la şcoală dacă…
MATEMATICĂ = există calculator
LIMBA ROMÂNĂ = o ştim deja
MUZICĂ= este pe youtube
FRANCEZĂ ŞI ENGLEZĂ = google translate
SPORT = ne plimbăm mereu
GEOGRAFIE = îţi cumperi GPS
ISTORIE = sunt morţi toţi, deci e o pierdere de timp…
———————————————————————————————————–

Un barbat isi suna sotia acasa si spune:
– Draga, am fost invitat sa merg la pescuit in Canada cu seful meu si cativa prieteni de-ai lui. Vom fi plecati pentru o saptamana asa ca ai putea sa-mi impachetezi suficiente haine, undita si trusa mea de pescuit? Oh, te rog, pune in bagaj si noua mea pijama de matase albastra.
Sotiei i s-a parut putin dubios ce a auzit, dar, ca o sotie buna ce era, a facut exact ce a rugat-o sotul ei.
Weekendul urmator sotul s-a intors putin obosit, dar de altfel aratand bine. Sotia l-a intampinat acasa si l-a intrebat daca a prins multi pesti. El a spus:
– Da! O multime de somoni si cativa pesti spada. Dar de ce nu
mi-ai impachetat noua mea pijama de matase bleu, asa cum te-am rugat?
Sotia replica:
– Dar am facut-o. Este in trusa ta de pescuit.
————————————————————————————————————-

-Bade Gheorghe eu am citit despre submarine ca trag torpile pe sub apa si nu inteleg cum de nu intra apa in ele.
-Ma Ione ai fost vreodata la Mures sa faci baie?
-Da.
-Si ti-a venit vreun gaz?
-Da.
-Si i-ai dat drumu?
-Da.
-No pi ti-o intrat Muresu-n cur?
————————————————————————————————————

Doi iubitei:
-OK, blegutule, e clar că n-o să ai curajul să-mi ceri mâna… uite, ți-o ofer eu!
-Mâna? Păi mână am și eu, pe mine mă interesează… restul.
————————————————————————————————————

Ion… la inchisoare, condamnat la moarte, miezul iernii, ultimele trei dorinte…
Prima: Vreau sa mananc zmeura.
Pai Ioane, nu vezi, e iarna, de unde zmeura?
Nu-i nimic, eu nu ma grabesc…
————————————————————————————————————-

El cu ea:
El : -Daca te ating ce faci?
Ea : -Il strig pe bunicu…
El : -Daca te sarut ce faci?
Ea :- Il strig pe bunicu…
El: -Daca te dezbrac ce faci?
Ea :- Il strig pe bunicu…
El: -Dar de ce tocmai pe bunicul tau draga?
Ea:-Pentru ca-i surd…
————————————————————————————————————

Doua vecine se intalnesc dimineata
– Ce-i cu tine, draga, esti bolnava?
– Nu, de ce intrebi?
-Am vazut azi dimineata doctorul iesind din apartamentul tau.
– Si ce? De la tine au iesit trei soldati. Te-am intrebat daca a izbucnit razboiul?

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

