…matrimoniale si alte prostii…

Intr-o secţie de poliţie intra o tipa ravasita:

– Domnule comisar,  am fost violata in parc de 5 tipi!

– Calmati-va doamnă. Descrieţi-mi atacatorii şi eu vă asigur că ii vom găsi pe toti numaidecat.

– Nu-mi trebuie toti! Va rog sa-i găsiţi numai pe al doilea si al cincilea.

———————————————————————————————————

 

Elefantul catre Dinozaur:

– “Ai primit si tu de la Noe un friend request pe Facebook?”

– “Nu….”

– “Nasol !…” zice Elefantul.

———————————————————————————————————

 

Intr-un minister:

– Să ştii că noul ministru devine din zi în zi mai prietenos…

– De unde ştii?

– De câteva zile a început şi el să caşte la şedinţe, la fel ca noi.

 ———————————————————————————————————

 

Într-un mare oraş, are loc importantă întâlnire dintre diferiţi şefi de state. La o intersecţie, maşinile preşedinţilor SUA, Rusiei şi României se ciocnesc. Aceştia coboară din maşini şi încearcă să rezolve problema:

Obama :- Sorry!

Putin:    – Sorry too!

Basescu:- Sorry three!

——————————————————————————————————–

 

Un parlamentar iese agale din sala de şedinţe şi se întâlneşte cu un coleg din opoziţie care se plimbă pe hol şi-l întreabă şoptit:

– Nici tu n-ai somn?

——————————————————————————————————–

 

Un politist il legitimeaza intr-o seara pe un trecator.

– Cum te numesti ?

– Cristian Radulescu.

– Ocupatia ?

– Sunt medic primar.

Nedumerit politistul se gandeste:

– Cum adica medic primar ? Ori e medic, ori e primar. Asta e cam dubios… Hai cu mine la sectie sa vorbim acolo ! Ajunsi la sectie, politistul ii raporteaza superiorului.

– Si acum ce fac cu el, dom sef ?

Superiorul scarpinindu-se la ceafa, ii raspunde:

– Intreaba-l daca are facultatea terminata.

Daca are, inseamna ca e medic, daca nu, inseamna ca e primar.

——————————————————————————————————————————————

Un cuplu a decis sa mearga la odihna, iar sotul a venit cu o zi mai devreme. S-a cazat in hotel iar in camera a gasit un computer cu acces la internet a hotarat sa-i scrie un mesaj sotiei. Din pacate a gresit adresa iar mesajul a fost receptionat de o vaduva, care cu o zi mai inainte isi ingropase sotul:

“”Draga mea, stiu ca nu te-ai ganditi ca iti voi scrie, dar aici exista internet! Am vrut doar sa-ti spun ca am ajuns cu bine! M-am cazat. Ma pregatesc de sosirea ta. Sper ca vei ajunge fara incidente, cum am ajuns si eu! Te astept cu nerabdare!

P.S.: Aici este foarte cald!”

 ————————————————————————————————————————————

Anunt la matrimoniale: “Nimfomana de etnie maghiara, vreau sa cunosc tanar roman, inalt, dotat, cunostinte de istorie, dornic de razbunarea neamului”.

 —————————————————————————————————————————————-

Neamtul se trezeste dimineata, tranteste 4 oua in tigaie si pleaca la munca.

Francezul se trezeste dimineata, tranteste 3 oua in tigaie si pleaca la munca.

Romanul se trezeste dimineata, tranteste 2 oua pe bicicleta si pleaca la munca…

—————————————————————————————————————————————–

O sotie vine acasa seara tarziu, cu o zi mai devreme, dupa ce fusese plecata intr-o calatorie de afaceri si deschide incet usa de la dormitor.

De sub patura, ea vede iesind patru picioare in loc de doua.

Se intinde dupa bata de baseball si incepe sa loveasca cu sete patura.

Dupa ce termina, se duce in bucatarie sa se racoreasca cu un pahar de vin.

Cand intra in bucatarie, il vede pe sotul sau citind o revista.

– Buna, draga! spune el … Parintii tai au venit in vizita si i-am lasat sa stea in dormitorul nostru. I-ai salutat si tu?

 ————————————————————————————————————————————-

Intr-o noapte, la spital, o asistenta blonda il scoala pe pacientul care dormea adanc si ii spune:

– Treziti-va, am uitat sa va dau somniferul!

——————————————————————————————————————————————–

Făt-Frumos vine la rege:

– Mi-am îndeplinit promisiunea, uite aici capul zmeului.

– Da, ok, si eu imi tin promisiunea. Uite aici mâna printesei!

———————————————————————————————————-

 

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

