…femei, magari, vibratoare, etc…

Judecatorul: – Esti condamnat la 10 ani de inchisoare. Doresti sa mai adaugi ceva?
– Ce, am innebunit??? Eu as vrea sa scad!

 ———————————————————————————————–

Scartzait de roti, frane scrasnind, pocnitura! Accident!
Un avocat,în trecere,își zice c-ar putea ieși ceva bani,însă nu poate să se apropie de mașină,din cauza mulțimii.Băiat isteț,începe să strige:
-Dați-mi voie,vă rog,sînt fiul victimei!
I se face loc, ajunge, siii…in fața mașinii zăcea un măgar….

 ———————————————————————————————–

M-a sunat soția.
Zice: Trei colege au primit flori de 8 Martie; sunt minunate.
Am raspuns: Probabil d-aia au primit flori…

 ————————————————————————————————

Ieri, nevasta-mea a venit acasa cu un vibrator si striga, fluturandu-l in fata mea: Nu mai am nevoie de tine, intelegi? Nu mai am nevoie de tine!!!……
Ei, bine, ia ghiciti cine a trebuit sa-i monteze bateriile!

————————————————————————————————–

Un ungur din zona Covasnei ajunge in Bucuresti- As dori si eu niste gulas…
Vanzatorul:
– Sunteti ungur?
Asta se enerveaza:
– Si daca ceream strudel ma intrebai daca sunt neamt, daca ceream pui seshuan ma intrebai daca sunt chinez, sau daca ceream pizza trebuia sa fi fost italian?
– Aaaa, nu…
– Si atunci de ce ma intrebi daca-s ungur pentru ca am comandat gulas?
– Pentru ca pe firma scrie clar “Electronice”…

————————————————————————————————–

3 rusi intr-un bar.
-Chelner 3 halbe de vodka!
Se uita chelnerul si nu-i vine sa creada.
-3 HALBE???
-Da!
Primesc halbele si le termina repede.
-Chelener inca 3 halbe de vodka!
Chelnerul le aduce. Dupa ce termina fiecare de baut unul dintre ei cade sub masa.
-Chelner 2 halbe de vodka!
-Dar domnul? (aratand spre cel cazut)
-Niet, eto sofer!

————————————————————————————————–

Seful meu mi-a zis:
– Crezi ca poti sa vii sambata la serviciu, stiu ca e weekend si poate ai planuri, dar am nevoie de tine.
– Sigur, nicio problema, am zis, dar e posibil sa intarzii, sambata dupa cum stii e un trafic infernal.
– OK, cand crezi ca o sa ajungi?
– Luni !!

 ————————————————————————————————-

ATENTIE!
Angajatii care vin la muncã un pic mai târziu sunt rugati sã meargã pe partea dreaptã a coridorului, ca sã nu se ciocneascã cu angajatii care pleacã mai devreme!

————————————————————————————————-

Doi ardeleni, unul mai slabut si unul mai grasut stau de vorba. Unul dintre ei zise:
– Mai Ioane daca te-ar vede cineva ar zice ca e foamete in tara.
– Da, ma, Gheo’, dar daca te-ar vedea pe tine ar zice ca tu esti cauza…

————————————————————————————————

Doi naufragiați reușesc cu greu să ajungă pe o insulă pustie.

– Suntem pierduți!

– Nu-ți face griji, ne găsesc ei!

– Crezi?

– Sunt sigur! Am datorii de peste un milion!

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

