…miercuri 11…

Se spune că s-a petrecut la Politehnica din Bucureşti. Studenţii aveau examen, dar, nemergând la cursuri nici măcar nu-şi cunoşteau profa. Un grup de studenţi aşteptau şi ei… Vine o tipă faină, subtirica, inaltuta, cu un şal în jurul gâtului, iar unul din studenţi zice :
– Iată vine un sol de pace c-o năframă-n vârf de băţ!
Şi toţi se prăpădesc de râs.
Se uită tipa atent la ei şi intră în sală.. Studentul în faptă :
– Waw ! Am pus-o ! E profa. Sigur mă pică. Dar îşi încearcă totuşi norocul şi intră în sală. Când să tragă biletu’ cu subiectu’, profa’ întreabă :
– Tu eşti Mircea ?
– Eu sunt, doamnă! Dau acum sau vin la toamnă ?!
———————————————————————————————
La o intalnire de 20 de ani de la terminarea liceului:
-Stimații mei profesori, Mă tot frământă o întrebare: chiar atât de imbecil eram, de mă tot lăsați corijent?
-Vaaai, se poate, domnule Ministru?!?
——————————————————————————————-
Un pasager, către o însoţitoare de bord extrem de sexy:
– Cum vă numiţi, domnişoară?
– Benz, domnule!
– Un nume minunat. Are vreo legătură cu Mercedes Benz?
– Acelaşi preţ, domnule.
—————————————————————————————–
Managerul de resurse umane se uita la un teanc de CV-uri.
Ia jumătate şi le aruncă la coş, spunând:
– Nu vreau oameni fără noroc în firmă!
———————————————————————————————
Aflat într-un magazin, Bulă o roagă pe vânzătoare să-i recomande un cadou.
Vânzătoarea:
– Pentru soţie sau ceva mai scump?
———————————————————————————————
Daca într-adevăr doriţi ca numele dumneavoastra să apara în ziar, cititi-l traversand strada!
——————————————————————————————–
Un terorist intra intr-un petshop la parterul unui zgarie-nori urland:
– Am aici o bomba, in 30 de secunda sa fiti afara!!!!!
Din spate se aude o broasca testoasa:
-Ce magar esti, bah!!!!
———————————————————————————————-
Am fost foarte supărat zilele astea.
Nevasta-mea m-a amenințat ca ma părăsește.
Nici măcar asta nu m-a înveselit.
———————————————————————————————-
Bula era cu mai multi prieteni la carciuma. Prietenii se laudau cu ultimele aventuri:
– Eu am fost aseara cu una, zice unul. Si i-am tras patru numere tari.
– Si ce a zis aia dimineata? Intreaba prietenii.
– Ca sunt cel mai tare barbat din lume.
– Asta nu e nimic, zice altul. Eu am dat cinci numere aseara.
– Si ce a zis aia dimineata?
– Ca n-a mai gasit pe unu’ ca mine pana acum! raspunde omul plin de el.
– Dar tu Bula, intreaba prietenii, n-ai fost cu nici una?
– Ba da, raspunde Bula plictisit.
– Si cate numere i-ai dat?
– Unul singur, zice Bula.
– Aaaaaa! Exclama prietenii dezamagiti. Si ce a zis aia dimineata?
– Nu te opri!!!

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

