…de primavara…

 

Un african, tocmai recunoscut ca azilant, se plimba mândru pe strazile noului sau oras.
El se adreseaza primului întâlnit, spunându-i:
– “Multumesc draga germanule, va multumesc ca m-ati primit în tara voastra minunata, ca mi-ati oferit ajutor, adapost si asigurare medicala.”
Cel caruia i se adresase raspunde :
– ” Va înselati, eu sunt albanez.”

Omul merge mai departe si se adreseaza unei alte persoane:
–  “Multumesc pentru ca m-ati primit în asa o tara frumoasa ca Germania ! “
Acesta îi raspunde:
– “Eu nu sunt neamt, eu sunt român…”
 
Mai întâlneste o persoana si spune din nou:
– “Multumesc pentru minunata Germanie !”.
Cel interpelat ridica din umeri si zice :
– “Eu nu sunt german, sunt egiptean.”

Apoi vede el o femeie ceva mai vârstnica si o întreaba.
– “Sunteti nemtoaica?”       
– “Nu”, zice femeia, “sunt turcoaica.”  
 
Nedumerit, o întreaba:  
– “Dar unde sunt, femeie, toti nemtii astia ?”

Femeia se uita la ceas si spune:
– “Banuiesc ca la munca…”
———————————————————————————————-
Un tip intra in cabinetul unui doctor.
-Doctore, doctore… imi cade parul!
-Iesi afara, abia am maturat!
———————————————————————————————-
Un bărbat sună la un doctor veterinar:
– Dle Doctor, ştiţi, către Dvs se îndreaptă soacra mea cu un câine bătrân. Vă rog frumos, faceţi-i o injecţie cu cea mai otrăvitoare substanţă care o aveţi ca să nu se mai chinuie, să moară repede.
Doctorul:
– Bine, bine, dar câinele o să ştie cum să ajungă acasă?
———————————————————————————————–
La o fabrica de rulmenti…
Directorul cheama la el sefii de echipa sa le propuna ceva:

-Domnilor, uite ce m-am gandit, vanzarile noastre merg bine, dar cred ca am putea sa facem si mai mult, …, asa ca va propun sa va ganditi la varianta de a prelungi programul de munca zilnic cu 1 ora. Ce ziceti?

Ionescu:
-Domnule director, mi se pare o idee extraordinara, dar cred ca ar fi bine sa il prelungim cu 2 ore in felul acesta vanzarile vor creste si poate vom putea chiar sa exportam in Europa de Est si sa devenim lider de piata.

Popescu:
-Domnule director, ce a spus Ionescu… fara indoiala este o idee buna, dar eu va propun sa prelungim programul cu 4 ore, in felul acesta vom putea concura cu producatorii de top din lumea intreaga si poate vom intra chiar in top 3.

Gheorghe:
-Domnule director, eu va propun sa nici nu mai mergem acasa. In felul acesta, evitam sa ne mai intalnim cu sotiile …. si astfel … nu se vor mai naste  niste tampiti … ca Ionescu si Popescu !

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

