…in pana de titlu, din nou…

———————————————————————————————–

O femeie in farmacie:
-Aveti ceva ieftin si eficient pentru slabit ?
-Da, avem, plasture!
-Si unde se pune ?!
-Pe gura!

———————————————————————————————- 

Stomatologul se adresează către pacient:

– Vaaaaai, dle, cred că am greşit şi v-am scos dintele ăla sănătos.

Asta e, va trebui să îl scoatem şi pe ăla bolnav acum.

Pacientul:

– N-are nimic, dle stomatolog, bine că nu sunteţi oftalmolog!

———————————————————————————————- 

Patru tipi căsătoriţi merg la pescuit. Cam după vreun ceas se putea asculta următoarea conversaţie:

– Nici nu vă-nchipuiţi ce a trebuit să fac să pot veni la pescuit!

Am promis că în următorul sfârşit de săptămână voi zugrăvi toată casa.

– Nici pe mine nu m-a lăsat să vin până n-am promis că voi schimba toată gresia în jurul piscinei.

– Voi vă plângeţi pentru nişte fleacuri. Eu a trebuit să promit că voi renova bucătăria inclusiv schimbarea electrocasnicelor… Şi aşa au continuat să pescuiască până când şi-au dat seama că cel de al patrulea nu zisese nimic.

– Hei, tu, doar nu vrei să ne faci să credem că n-a trebuit să promiţi nimic!

 – Eu am pus deşteptătorul să sune la 4:30 AM şi când a sunat, m-am apropiat de soţia mea şi i-am susurat la ureche: “pescuit sau sex?” Şi ea mi-a răspuns:

– Să te îmbraci bine!

———————————————————————————————-

Un betiv incepe sa urle in autobuzul plin de calatori : -Voi aia din spate sinteti niste bulangii, aia de la mijoc, hoti, si aia din fata, niste Dobitoci!

Soferul nervos, pune o frina de se dau toti cu cracii in sus si striga la el: -Ia mai zi o data, ma, care sint dobitoci, bulangii si hoti? Betivul se culege de pe jos si zice: -De unde dracu’ sa mai stiu , acuma i-ai amestecat pe toti!!

———————————————————————————————-

 

Rabinul ramasese fara nici un ban cu care sa ajute patura saraca. Nici in cutia de ajutorare a saracilor nu se mai introduse demult vreun banutz.
A doua zi dimineata pe usa sinagogii a aparut, cu majuscule, o instiintare:
“Un barbat casatorit din cartier are legatura cu o femeie necasatorita.
Daca pana maine dimineata nu apare o bancnota de 200$ in cutia saracilor, voi fi nevoit sa-i dezvalui numele.”
A doua zi a gasit in cutia saracilor 25 de bancnote de 200$, una de 100$ si un bilet: “Mei, amana pana maine ca sa fac rost de bani!” 

———————————————————————————————-

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

