…daca e martzi, miine e miercuri…

———————————————————————————————-

Toti oamenii de stiinta jucau ascunsa in Rai. Se pune Einstein si incepe sa numere.
Toti se ascund pe unde gasesc, numai Newton ia o creta, traseaza un patrat cu latura de 1 m si se aseaza in mijlocul lui. Dupa ce termina de numarat, Einstein se intoarce si, binenteles il vede pe Newton:
Einstein: – Te-am vazut. Tu esti Newton.
Newton: – Imi pare rau, dar nu sunt eu.
Einstein: – Cum adica nu esti tu? Te cunosc foarte bine. Esti Newton.
Newton: – Ia priveste mai atent. Ce vezi?
Einstein: – Tu in mijlocul unui patrat cu latura de 1 m .
Newton: – Pai si ce inseamna Newton pe metru patrat?
Einstein: – Pascal.
Newton: – Pai vezi, el e! 

———————————————————————————————-


În Grecia Antica, Socrate, era foarte mult laudat pentru întelepciunea lui.
Într-o zi, marele filozof s-a întâlnit intamplator cu o cunostinta care alerga spre el agitat si care i-a spus:
– Socrate, stii ce-am auzit tocmai acum despre unul dintre studentii tai?
– Stai o clipa, îi replica Socrate. Inainte sa-mi spui, as vrea sa treci printr-un mic test. Se numeste Testul celor Trei.
– Trei?
– Asa este, a continuat Socrate. Înainte sa-mi vorbesti despre studentul meu, sa stam putin si sa testam ce ai de gând sa-mi spui.
– Primul test este cel al Adevarului. Esti absolut sigur ca ceea ce vrei sa-mi spui este adevarat?
– Nu, spuse omul. De fapt doar am auzit despre el.
– E-n regula, zise Socrate. Asadar, în realitate, tu nu stii daca este adevarat sau nu. Acum sa încercam testul al doilea, testul Binelui.
– Ceea ce vrei sa-mi spui despre studentul meu este ceva de bine?
– Nu, dimpotriva . . .
– Deci, a continuat Socrate, vrei sa-mi spui ceva rau despre el, cu toate ca nu esti sigur ca este adevarat?
Omul a dat din umeri, putin stânjenit.
Socrate a continuat: – Totusi mai poti trece testul, pentru ca exista a treia proba – filtrul Folosintei. Ceea ce vrei sa-mi spui despre studentul meu îmi este de folos?
– Nu, nu chiar . . .
– Ei bine, a conchis Socrate, daca ceea ce vrei sa-mi spui nu este nici Adevarat, nici de Bine, nici macar de Folos, atunci de ce sa-mi mai spui?
Omul era învins si s-a rusinat si astfel Socrate nu a aflat niciodata ca nevasta-sa il insela cu studentul respectiv.

———————————————————————————————

– Marie, dacă ai câştiga 100 milioane la Loto , m-ai mai iubi?

– Da Ioane! Si  mi-ar fi foarte dor de tine!

———————————————————————————————- 

Itzic se foia noaptea in pat si nu-l lua somnul.

Rasela se sesizeaza:

– Ce-ai draga? Ce te tot foiesti?

– Eh!

– Hai, zi, ce te framanta?

– Pai, stii…am luat 5000 de euro imprumut de la Strul si trebuie sa-i dau inapoi saptamana viitoare.

– Asa. Si?

– Pai…nu am de unde sa-i dau!

Se ridica Rasela din pat, pune mana pe telefon si tzaaar!

– Alo? Strul? Rasela la telefon. Mai, nu stiu cum sa-ti spun, da’ Itzic n-are de unde sa-ti dea banii aia.

Clank! Inchide telefonul si se intoarce in pat.

– Ai innebunit??? De ce ai facut asta?

– Ete-asa! Barem sa nu doarma nici el!

———————————————————————————————- 

– Dragul meu, te părăsesc!
– Hmmm! Si tu ti-ai dat seama că sunt prea bun pentru tine ?

———————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

