…ce spune un orb cind intra intr-o pescarie si alte chestii utile…

Ce spune un orb cand intra intr-o pescarie?……. Sarut mana, doamna…

———————————————————————————————

-Doctore, ce-i aia un microscop?
-Ceva care măreşte.
– Aha, de aceea îmi spune bărbatul meu că am mâini microscopice.
———————————————————————————————

Un baietel intra intr-o alimentara si intreaba:
– Fetelor, aveti peste?
– Nu.
– De azi inainte eu sunt pestele vostru.

 ———————————————————————————————

– Fetelor, va place pestele?
– Nu, ca ne bate!
———————————————————————————————-

– Am auzit că ţi-a murit mătuşa. Ce vârstă avea?
– 96 de ani.
– Şi avea mintea limpede?
– Asta o vom afla doar mâine, când îi deschidem testamentul.
———————————————————————————————-

– De ce au scrumbiile capul tăiat?
– Ca din cauza cepei să nu le usture ochii.
———————————————————————————————-

Soţia lui Gheorghe vine de la ghicitoare.
– Gheorghe, ghicitoarea mi-a spus că nu mă mai iubeşti.
– De ce dai bani pe lucruri inutile, eu ţi-aş fi spus asta pe gratis.
———————————————————————————————–

D-nul şi d-na Ionescu stau la masă. D-na oftează:
– Cât te-ai schimbat. La începutul căsătoriei renunţai la toată mâncarea şi stăteai de vorbă cu mine. Iar acum…
– Dar şi tu te-ai schimbat, ai devenit o bucătăreasă perfectă.
———————————————————————————————-
Extemporal la religie
* Dumnezeu l-a creat pe Adam şi după aceea s-a odihnit. Dar de când Adam a creat-o pe Eva, nimeni nu s-a mai odihnit.
* După cum scrie în Biblie, leul va sta împreună cu mielul în aceeaşi cuşcă. Da, dar mielul nu va mai putea dormi.
* Adam către Eva: “Formidabil, de unde ai învăţat să săruţi atât de bine?”
———————————————————————————————

– Visul meu e să găsesc o femeie dentist, la care să mă duc cu plăcere
pentru tratament.
– De ce neapărat o femeie dentist?
– Ca să aud şi eu o dată o femeie care îmi spune să deschid gura în loc s-o închid.
———————————————————————————————

– Aragazul nostru a făcut explozie şi i-a azvârlit din casă pe mama şi
pe tata împreună.
-Vai de mine, ce groaznic!
-Nu, mama a fost foarte fericită.
-Fericită?
– Da, a fost pentru prima oară că au ieşit din casă, împreună, în ultimii
douăzeci de ani.
———————————————————————————————–

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

