JURNALUL UNEI EROINE

Jurnal Personal: Prima zi 


Bagajul este facut si sunt gata sa plec intr-o croaziera.
Mi-am luat toate rochiile frumoase si cutia de machiaj.
Sunt intr-adevar nerabdatoare sa ma bucur de acest voiaj. 

 

Jurnal Personal: Ziua a doua

Am petrecut ziua intreaga in larg. 
A fost minunat si am vazut niste
balene si delfini.
Aceasta vacanta a inceput intr-un mod minunat.
Astazi l-am cunoscut pe Capitan care pare sa fie un om foarte dragut. 

 

 Jurnal Personal: Ziua a treia.

Astazi am petrecut o parte din zi la piscina. M-am jucat, de asemenea, cu
niste bile de golf, pe punte.
Capitanul m-a invitat la masa lui pentru cina. M-am simtit onorata si
m-am distrat minunat.
Capitanul este un gentleman foarte atent si atractiv. 

 

Jurnal Personal: Ziua a patra.

M-am dus la Cazinoul vasului si am cistigat $80. Capitanul m-a invitat
sa iau cina cu el in cabina lui.
Am avut o cina copioasa cu caviar si sampanie. El mi-a cerut sa stau
peste noapte, dar am refuzat.
I-am spus ca nu-mi insel barbatul sub nici o forma. 

 

Jurnal Personal: Ziua a cincea.

Astazi m-am dus iarasi la piscina si m-am bronzat putin.
Apoi m-am dus la Piano-Bar si am petrecut restul zilei inauntru.
Capitanul m-a vazut si mi-a adus citeva bauturi. El este intr-adevar un
om incintator.
El mi-a cerut din nou sa-l vizitez peste noapte, dar l-am refuzat.
Atunci el mi-a spus ca daca nu petrec noaptea cu el, va scufunda vasul.
Am fost stupefiata.

 


Jurnal Personal: Ziua a sasea.

Astazi am salvat 1600 de suflete ……….de patru ori !!!!!

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

