…alte bancuri cu evrei…

Se întâlnesc trei slujitori ai credinţei: un muftiu, un preot ortodox şi un
rabin. Muftiul zice. “La noi, după serviciul religios, se trage o linie cu
creta, în faţa credincioşilor, şi se aruncă banii strânşi, în sus. Ce cade în
partea lor, este dat de Dumnezeu. Ce cade în partea mea este “luat” de
Dumnezeu. Popa zice: “La noi, după liturghie, se face un cerc cu creta şi se
aruncă banii. Ce cade în faţa cercului e al creştinului. Ce cade în
interiorul lui e de la Dumnezeu, pentru mine”. Rabinul zice: “Ce atâta
risipă de cretă? Arunci în sus! Ce pică, pică. Ce nu, a luat deja Dumnezeu!”
———————————————————————————————————

În Germania, într-o redacţie de ziar
– Aş scrie ceva critic despre Statele Unite.
– Nu, că se supără Obama şi ne taie de pe lista invitaţilor la Casa Albă.
– Aş scrie atunci despre arabi.
– Nu, că se supără şi ne taie petrolul.
– Poate ceva despre Israel?
– Nu, că se supără evreii, şi cine ştie ce ne mai taie şi ăştia.
———————————————————————————————————

La Şcoală, după Crăciun
– John, cum aţi petrecut Crăciunul?
– Am făcut un pom de Crăciun, l-am umplut cu jucării şi tare ne-am bucurat.
– Şi tu, Jimmy?
– Am făcut un pom de Crăciun, am cumpărat o mulţime de jucării, şi tare
ne-am bucurat.
– Dar tu, Nathan?
– Noi avem o prăvălie cu jucării şi ne-am uitat la rafturile goale, şi tare
ne-am bucurat.
——————————————————————————————————–

Blima merge la doctor
– Domnule doctor, sunt bolnavă.
– Dezbrăcaţi-vă.
Doctorul o consultă şi se uită la ea îngrijorat.
– Ce am domnule doctor?
– Nu vă speriaţi. Spuneţi-i soţului dumneavoastră să treacă pe la mine.
A doua zi, Iţic e la policlinică şi doctorul îi spune:
– Blima dumitale are nevoie de sex, de trei ori pe zi: dacă nu, moare.
Se întoarce acasă Iţic şi Blima nerăbdătoare îl întreabă:
– Ce-a spus doctorul?
– Că ai să mori!
————————————————————————————————————

– Ce mai face pisicuţa aia a ta de angora, drăguţă ca un bibelou? – îl
întreabă Iţic pe Haim.
-A murit.
– Cum – “a murit”?! Şi mi-o spui aşa, fără nici un pic de menajament? Ştii
doar ce mult ţineam la ea. Nu puteai şi tu, cât de cât, să mă pregăteşti,
să-mi spui că a murit, aşa, mai pe ocolite. De pildă, că s-a suit pe
acoperiş sau că-i în pivniţă după şoareci. Dar, în sfârşit, mai bine
spune-mi ce face tata?
– E pe acoperiş.
———————————————————————————————————–

Haim şi Moshe şi-au deschis restaurante. La Haim e coadă zi şi noapte la
mititei, iar la Moshe – faliment.
– Măi Haim, spune-mi şi mie, cum faci tu mititei, că la tine lumea dă buzna
şi la mine nu calcă nimeni.
– Păi cum  să-i fac, jumătate carne, jumătate rahat.
– Ah, tu pui şi carne.
———————————————————————————————————-

Rashela se plânge:
– Am fost atacată. Lângă mine s-a oprit o maşină, a coborât unu, m-a trântit
jos şi m-a violat.
– Era întuneric, poate, totuşi, aţi văzut ce marcă avea maşina?
– N-am văzut.
– Dar ce culoare?
– Nu ştiu. N-am reţinut.
– Dar numărul?
– Numărul? Numărul a fost bun!
————————————————————————————————————–

Rebeca moare de frică:
– Domnu’ doctor, mi-e aşa de frică. Decât să-mi scot o măsea, mai bine fac
un copil.
– Doamnă, hotărâţi-vă, să ştiu cum să aşez scaunul.

————————————————————————————————————————————–

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

