A merge la McDonald’s pentru o salata este ca si cum ai merge la prostituate pentru o imbratisare…

Honore de Balzac iubea viata frumoasa.

Cand un unchi batran si zgarcit a murit, lasandu-i o mare mostenire, Balzac a comunicat vestea astfel :

-“Azi, la ora 5 dimineata, unchiul meu si cu mine am pasit intr-o lume mai buna!”

———————————————————————————————————

Ion si Gheo, trecuti bine de 80 de ani, stateau in fata casei pe bancuta si povesteau. La un moment dat, il intreaba Ion pe Gheo:

– Ma, da’ cu sanatatea, cum mai stai?

– Bine, zice Gheo, am avut numa niste probleme de memorie, da’ am gasit un doctor tare bun si m-o tratat.

– Apai, ma, Gheo, zi si mie, cum il cheama pe doctoru cela ca si eu am probleme cu memoria.

– Pai, il cheamaaaa… , stai asa, … cum Dumnezeu il cheama, … numa’ un pic ca iti zic amu’… aaaa, apai, cum se numeste floarea aia micuta cu mijlocu galben si cu petale albe?

– Apai aia-i “margareta”, ma, Gheo.

– No, ase, ca bine zici… Margaretoooooo, cum il cheama pe doctoru ala?

———————————————————————————————————-

Un german pe aeroport in Paris. Vamesul francez se uita la pasaport si intreaba:

– Occupation?

La care neamtul:

– Nein, nein, just visiting!

———————————————————————————————————

Judecătorul:

– Şi cum s-a întîmplat? la care inculpatul răspunde:

– Păi fiind invitat la ea, a apărut intr-un halat foarte scurt, eu voiam să mă dau la ea, dar conştiinţa

nu şi nu, apoi a apărut deschisă la un nasture, eu voiam să mă dau la ea, conştiinţa nu şi nu, apoi

a apărut desfăcută la doi nasturi, eu voiam să mă dau la ea, conştiinţa nu şi nu, apoi a apărut cu

halatul desfăcut de tot, eu voiam să mă dau la ea, conştiinţa nu şi nu.

Atunci judecătorul enervat îi zice :

– Dar mai las-o dracu’ de conştiinţă !

– Exact aşa am zis şi eu, domnule judecător!

 ——————————————————————————————————

O bătrânică sună la pompieri:

– Pisica mea nu vrea să coboare din copac. Veniţi, vă rog, s-o daţi jos!

– Nu vă faceţi griji. Va sta cât va sta, şi va coborî.

– Dar dacă nu coboară şi moare de foame, mititica ?

– Mătuşică, ai văzut vreodată un schelet de pisică în copac?

——————————————————————————————————-

A merge la McDonald’s pentru o salata este ca si cum ai merge la prostituate pentru o imbratisare.

——————————————————————————————————–

Un mesaj pentru toate fetele care spun că bărbaţii sunt toţi la fel: cine te-a pus să îi încerci pe toţi!?

——————————————————————————————————–

Doi prieteni se întâlnesc:

– Ce mai faci?

– Destul de bine, doar un pic supărat. M-am certat ieri cu nevastă-mea.

– De ce?

– Nu ne înţelegem unde să petrecem concediul. Eu vreau la Predeal iar ea vrea să vină cu mine.

———————————————————————————————————

Doctorul catre pacient;

– Fumezi?

– Nu.

– Consumi alcool?

– Nu.

– Si nu trebuie sa-mi ranjesti ca un cretin. Oricum gasesc ceva!

———————————————————————————————————

 

O polițistă dirija circulația într-o intersecție mare. La un moment dat a simțit ca-i vine ciclul. Ce sa facă? Ce sa facă? Mai avea încă 5 ore de lucru și din intersecție nu putea sa plece… asa că l-a rugat prin stație pe colegul de birou să-i aducă pachetul cu tampoane din dulapul ei. Colegul aprobă și ea lucrează mai departe fiind cu ochii-n patru. Trece o oră, colegul nu vine. Trec două, trec t…rei… ea, disperată. După patru ore mașina politiei oprește în intersecție și colegul flutură vesel cutia de tampoane.

Polițista, nervoasă, îi spune:

– Nesimțitule!!! Unde naiba ai stat ?

Polițistul răspunde vesel:

– Știi, când ai spus prin stație că ți-a venit ciclul, a dat șeful o sticlă de whiskey , apoi a venit colegul Ionescu cu o ladă de bere… apoi am dat și eu un rând… că mi s-a luat și mie o piatră de pe suflet …!!!

 

————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

