…clasificarea sinilor si a penisurilor, si alte kestiuni la fel de serioase…

– Tată, de câte feluri sunt sânii? întreabă fiul.
– De trei feluri: sânii de la 20 de ani sunt ca pepenaşii, rotunzi şi
frumuşei. Sânii de la 35-40 de ani sunt ca perele, atârnă puţin dar
încă merg. Iar sânii de la 50 de ani sunt ca cepele.
– De ce? întreabă fiul!
– Pentru că îi vezi şi te fac să plângi.
– Mamă, dar penisurile de câte feluri sunt? întreabă fiica.
Aceasta, bucuroasă, îi spune:
– Sunt de trei feluri: penisul de la 20 de ani este mare şi puternic
ca stejarul, penisul de la 35-40 de ani este ca o liană, flexibilă dar
încă de încredere, iar penisul de la 50 de ani este ca pomul de
Crăciun.
– De ce? întreabă fiica.
– Păi este mort de la radacină, iar globurile sunt doar de decor.

 

———————————————————————————————–

 

Un barbat savura o cafea la o terasa cand vede trecand pe strada o procesiune de inmormantare foarte neobisnuita.  

Un sicriu negru mare era urmat la cativa pasi de un alt sicriu negru mare.  

Intre sicrie  mergea un barbat solitar cu un caine pitbull tinut in lesa. In spatele lor mergeau insiruiti aproximativ 200 barbati.

In cortegiu nici o femeie.

Privitorul nu a putut sa-si stapaneasca curiozitatea, s-a apropiat de barbatul care ducea cainele si l-a intrebat:
– Domnule, stiu cã este un moment nepotrivit sa va deranjez, dar ce tragedie s-a intamplat ?  A cui este inmormantarea?
Barbatul a raspuns:
– Ei bine, în primul sicriu se afla sotia mea.
– Ce a patit?
– Cainele meu a atacat-o si a omorat-o.
– Si cine se afla in al doilea sicriu?
– Soacra mea. A incercat sa o salveze pe sotia mea, dar cainele s-a repezit si la ea si a omorat-o.
A trecut un moment solemn de liniste intre cei doi barbati.
– Domnule, pot sa va cer imprumut cainele , desigur ,  dupa inmormantare ?
– Sigur ca da… asezati-va si dvs la coada…

———————————————————————————————-

 

Un om de afaceri ii trimite un fax sotiei sale:


           “Draga mea sotie, o sa intelegi ca acum, cand tu ai 54 de ani, eu am anumite nevoi pe care tu nu mi le mai poti satisface. Sunt foarte fericit alaturi de tine, te consider o sotie minunata si, sincer, sper ca nu te vei simti ranita sau jignita cand vei afla ca in momentul in care tu primesti acest fax, eu fac sex in hotelul Camino Real cu Nicole, secretara mea, care are 18 ani. Totusi, voi ajunge acasa inainte de miezul noptii.”

 

Cand se intoarce tipul acasa, gaseste pe masa din sufragerie un biletel in care scria:


           “Dragul meu sot, am primit faxul tau si nu pot decat sa-ti   multumesc ca m-ai anuntat. Profit de aceasta ocazie sa iti reamintesc ca si tu ai tot 54 de ani. In acelasi timp, te anunt ca atunci cand vei citi acest mesaj, eu voi fi in mijlocul unei partide de sex la Grand Hotel cu John, profesorul meu de tenis, care la fel ca si secretara ta, are tot 18 ani. Si cum, pe langa faptul ca esti un om de afaceri de succes, esti licentiat in matematica, vei intelege cu usurinta ca ne aflam in aceleasi imprejurari, dar cu o mica diferenta: 18 intra de mai multe ori in 54 decat 54 in 18.  Deci nu ma astepta in aceasta seara, ma voi intoarce maine . Te saruta sotia ta, care te intelege cu adevarat  

———————————————————————————————–

Un ajutor de fermier patrula cu masina in jurul fermei sefului sau.

La un moment dat isi suna seful:

– Sefu, avem o problema. Am lovit un curcan si este intepenit sub roti. Inca se zbate, ce sa fac cu el?

– Ia pusca din portbagaj si scapa-l de suferinta. Dupa aia arunca-l si tu in boscheti, undeva!

Dupa cateva zeci de minute bune, ajutorul isi suna din nou seful, gafaind:

– Sefu, avem o problema!

– Ce e tampitule, nu ai reusit sa scapi de un amarat de curcan?

– Ba da sefu, cam greu, da am reusit!

– Pai si atunci care mai e problema?

– Sefu, am gasit masina curcanului, are girofarul inca aprins, ce fac?    

———————————————————————————————-

Un om conducea masina pe un drum. Dupa o curba, vede o creatura mica si verde agitandu-se pe marginea soselei.

Curios, opreste.

– Buna ziua! Eu sunt un homosexual exilat de pe Marte si m-am ratacit pe aici. Ma poti ajuta cu niste apa?

… Milos din fire, omul ii dadu apa. Dupa un timp, vede iarasi pe marginea drumului o chestie mica si verde facand cu mana.

Opreste.

– Buna ziua. Eu sunt un homosexual exilat de pe Saturn. Nu te supara, ai putea sa-mi dai ceva de mancare?

Gasi prin masina un sandvis si i-l dadu.

La nici un kilometru departare, o alta creatura albastra se agita din nou pe marginea drumului.

Opreste si intreaba:

– Tu, homosexual mic si albastru ce mai vrei?

– Actele … la control!    

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

