…culmea politetzii si alte genialitatzi…

– Ma, Popescule! Ia vino-ncoace! Ma, ce te vanturi, ma, de colo-colo, toata ziua?Ba la tigara, ba la cafea…. Uite, eu ma asez la birou la 8 si pana la 4 nu ma misc de-acolo!

– Va inteleg, sefu’! Nici eu nu obisnuiesc sa ma misc in somn…

 ———————————————————————————————-

 

Cand am avut 14 ani am vrut sa am si eu o prietena.

 

La 16 ani mi-am realizat dorinta. Am avut o prietena insa nu m-am simtit atras fizic de ea.

 

Student fiind, m-am imprietenit cu o femeie foarte senzuala, insa sensibila. La cea mai mica neintelegere izbucnea in plans si ameninta ca se sinucide. Am inteles ca am nevoie de o femeie echilibrata cu un carater stabil.

 

La 25 de ani am cunoscut o astfel de femeie. Din pacate ea era prea previzibila si m-am plictisit repede.

 

La 28 de ani am cunoscut o femeie foarte temperamentala. Vorbea mult si cu patos, sarea de la un subiect la altul si era cam certareata de felul ei. Nu am reusit sa tin pasul cu ea. Am inteles ca am nevoie de o femeie inteligenta cu caracter puternic, care stie ce vrea si stie cum sa-si realizeze dorintele.

 

Am avut noroc si am gasit-o. Ne-am casatorit. Chestia e ca ea s-a plictisit repede de mine, a cerut divort si a plecat cu tot ce aveam.

 

Astăzi, la 40 de ani, caut femei frumoase cu ţîţe mari.

——————————————————————————————— 

 

La Biroul de Resurse Umane:
– Ne pare rau, dar nu va putem angaja, pentru ca nu avem ce sa va dam de lucru!
– Pai, asta n-ar fi asa de grav…

———————————————————————————————- 

Culmea politetii: Sa bati la usa si cand iesi afara…

 

———————————————————————————————-

– Doctore, am inceput sa uit. Ce ma sfatuiesti sa fac?
– Datorii!

———————————————————————————————-

 

Un fermier din Queensland, Australia, bate la uşa casei vecinului său (aceasta se află la câteva mile de casa lui). Îi deschide un băiat de vreo nouă ani. Fermierul îl întreabă:
– Tatăl tău este acasă?
Puştiul răspunde:
– Nu, tata şi mama sunt în oraş!
– Dar fratele tău Howard e acasă?
– Nu, e în oraş cu mama şi tata!
Fermierul se leagănă stingherit de pe un picior pe altul. Puştiul încearcă să îl ajute:
– Dacă aveţi nevoie să împrumutaţi vreo unealtă, pot să vă dau, eu ştiu unde sunt toate. Sau, poate doriţi să îi dau tatei un telefon…
Fermierul e vădit jenat:
– Ştii… e o problemă pe care trebuie să o discut cu tatăl tău. E vorba de faptul că fratele tău a lăsat-o însărcinată pe fiica mea Susie.
Băiatul stă un moment pe gânduri, apoi spune:
– Da, cred că e mai bine să vorbiţi cu tata. Ştiu că încasează 200 de dolari australieni pentru taur şi 100 pentru vier, dar nu ştiu cât o să vă taxeze pentru treaba pe care a făcut-o Howard…

 

———————————————————————————————-

Un tip merge in autobuz si se gandeste: “Sotia – curva, prietenii mei – niste ratati, seful – un cretin, serviciul – gunoi, viata – rahat …”

 In spatele tipului sta ingerul pazitor, scrie intr-un carnet si se gandeste: “Ce dorinte ciudate…Si cel mai important – in fiecare zi una si aceeasi….Dar ce pot sa fac? Dorinta este dorinta!”

———————————————————————————————–

Incendiu mare într-un spital. Ca de obicei, vin repede pompierii, se chinuie mult, îşi fac treaba profesionist şi sting repede incendiul.
Vine şeful pompierilor şi îi zice şefului de spital:
– Dle Doctor, operaţiunea a fost încheiată cu succes, au fost salvaţi aproape toţi, doar că jos la subsol, din trei persoane, doar 2 am reuşit să le resuscităm, unul… din păcate, a murit.
Doctorul:
– Băieţi, ştiţi, acolo la subsol de fapt e morga…

———————————————————————————————

Doi mici stateau intr-un stomac. La un moment dat, hop! o bere!
-Salut bere!
-Cine esti ?
-Sunt cinstea lui Costicaaaa!
Stau ce stau si apare un lichior.
-Salut lichior , cine esti ?
-Cinstea lui Costicaaaa!
Stau ce stau si apare un vin .
-Salut vin! Cine esti ?
-Cinstea lui Costicaaaa!!
– Auzi, ma? zice unul din mici catre celalalt…Ia hai sa iesim sa vedem cine-i Costica asta!

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

