…viatza e complicata…are partzi reale si imaginare…

Aseara, la cinematograf, a fost timp de 10 minute pana de curent.

– Si nu s-a produs panica?

– Panica s-a produs cand a venit din nou lumina.

————————————————————————————-

 

– Vaaai, ce culori, ce priveliste, observa culorile frunzelor!!!

Uite, sunt galbene, rosii. Ceeee varietate de culori, ce minunatie!.

El, la fel de romantic, tragand un fum din tigara:

– Ce vrei fa, e toamna!

—————————————————————————————

Soţul vine – neanunţat – acasă, după o lungă deplasare.

Intră în casă, caută sub pat, în şifonier, în baie. Nimeni.

Şi-i zice nevestei, resemnat:

– Ai îmbătrânit, femeie!

————————————————————————————–

– Doctore, am voie sa beau bere? intreaba un alcoolic.

– Doamne fereste! raspunde doctorul. Asta v-am interzis acum doi ani!

– Da, dar mi-am inchipuit ca medicina a mai facut progrese…

 

————————————————————————————–

Sotia inainteaza actele de divort.

– Si care este motivul divortului?, o intreaba judecatorul.

– Ma forteaza sa mananc tot ce-i gatesc!

 

————————————————————————————–

– Doctore, sotia mea are un complex de inferioritate.

Ce trebuie sa fac ca sa nu si-l piarda?

 

—————————————————————————————

Sotia ii zice sotului, dupa ce acesta vine beat acasa:

– Daca mai vii o singura data in halul asta acasa, nu-ti mai vorbesc niciodata!

– Iubito, nu ma ispiti !

————————————————————————————–

 

– …  știi, Ilenuta, în compunerea “Cum mi-am petrecut vara” nu era necesar sa desenezi și pozițiile!

————————————————————————————–

– Draga mea, vrei sa petrecem amandoi un week-end minunat ?

– Daaa, iubitule, ce idee buna !

– OK, atunci… ne vedem luni.

————————————————————————————–

 

Trei prieteni stau la o bere. Unul dintre ei zice:

– Cred ca nevasta mea are o aventura cu electricianul.

Seara trecuta, cand am ajuns acasa, am gasit cabluri sub patul nostru si nu erau ale mele.

Cel de-al doilea adauga:

– Eu cred ca nevasta mea ma insala cu instalatorul.

Seara trecuta am gasit o trusa cu scule sub pat.

Ultimul povesteste si el:

– Eu cred ca nevasta mea ma insala cu un cal.

Ceilalti doi se uita la el mirati.

– Chiar vorbesc serios. Seara trecuta am gasit jokey-ul sub pat.

————————————————————————————–

 

Anunt la “Matrimoniale” pe timp de criza:

“Caut FEMEIE rezistenta la frig, foame si bataie. Rog seriozitate”.

 

********************************************************

 

 

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

