…tipuri de nasteri si alte explicatzii stiintzifice…

Nasterile sunt de trei tipuri:
1) spontane – cand nevasta naste la o luna dupa casatorie.
2) tardive – cand naste nevasta la doi ani de la moartea sotului.
3) extrauterine – cand naste servitoarea.
——————————————————————————————–

O femeie merge la un chirurg plastician:
– Domnule doctor, puteţi să-mi faceţi un nas mai
mic şi mai frumos?
La care chirurgul răspunde:
Doamnă, din ce aveţi dumneavoastră, vă fac şi 3!
——————————————————————————————

Doi olteni reparau o maşină.
Uită-te dacă funcţionează semnalizarea?
– Acum da, acum nu, acum da, acum nu…
——————————————————————————————

Sâmbată dimineaţa, Bulă sare vioi din pat şi îi spune Bubulinei:
– Azi e zi de mers la curve!
– Cum adică?!? întreabă şocată Bubulina.
– Uite aşa! Eu mă duc la Mimi de la 3, iar tu te duci la mă-ta!
——————————————————————————————-

Costel a venit vânăt la birou.. Colegii, miraţi, l-au
întrebat care este motivul unei bătăi atât de serioase.
-Mi-am scos soţia la un restaurant. Chelnerul mi-a luat mie comanda:
“Vreau o friptură de vită, cu garnitură!”, am zis.
Chelnerul m-a întrebat:
– “Nu vă îngrijorează vaca nebună?”
“Nu, poate să-şi comande şi singură ce vrea”, am răspuns.
———————————————————————————————-

Soţul se întoarce de la medic şi soţia îngrijorată
îl întreabă: “Ei, ce ţi-a zis medicul?”
El răspunde: “Începând de azi, nu mai putem face dragoste.
Mi-a spus doctorul să nu mă mai ating de grăsimi.”
———————————————————————————————–
Elena Udrea va fi numita amiral. Conduce cel mai mare distrugator al Romaniei.
———————————————————————————————–
Necajit, un muncitor se intreaba in fata fabricii:
Eu proprietar, eu producator …
De ce dracu` m-am dat afara ?
———————————————————————————————-
I:Ce este salariul?
R:O atentie din partea statului
———————————————————————————————-

La Ministerul Muncii si Protectiei Sociale:
-Domnule ministru, telefonistei noastre de la centrala i-a slabit aproape complet auzul. Ce vreti, dupa atatia ani…
-Mut-o la Departamentul de Negocieri cu Sindicatele sau la ghiseul de reclamatii de la poarta.

 ———————————————————————————————————————————————–

 

Sa fiu cuminte?!!


De mic il vedeam pe Tarzan plimbandu-se dezbracat.

 

Cenusareasa venea acasa la 12 noaptea.

 

Pinocchio zicea minciuni.

 

Aladin era hot.

Batman mergea cu 320 km la ora.

 

Alba ca zapada locuia cu 7 barbati.

 

Popeye fuma si era tatuat.

 

Pacman alerga intr-o sala intunecata cu muzica
electronica mancand pastile care-l agitau.


Prea tarziu!


Nu e vina mea, este vina copilariei mele…

———————————————————————————————-

De ce în România nu se face sex în instituțiile publice ?
– Pentru că toți angajații sunt rude.
———————————————————————————————
Seara soţ şi soţie, vizioneaza unui film de groază.
Dintr-o data apare pe ecran un monstru.
Sotia: – Oh, mama!
Sotul: – Da, asa pare …
—————————————————————————————————————

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

