…perle suport tehnic partea 1…

Incepind de azi si pina termin de dat copy paste la toate paginile, o sa pun pe blog o serie de perle, autentice din cite mi s-a spus, notate de operatorii de la suportul tehnic al unei companii romanesti de telefonie mobila…multe, foarte multe dovezi ca mare e gradina Domnului, si mereu se muta gardu’…

 
Am si eu un Ericsson 1018 si am intrat in meniul 7-7.
– Da, si?
– Pai, de ce am intrat acolo?

—————————————————————————————————————————————

-Ce tip de telefon aveti?
-Mobil !

——————————————————————————————————————————————
“Nu mai vreau factura detaliata, vreau en-gross …”

—————————————————————————————————————————————————–

Doamna, ma tot suna unu’ Mist Cols, cine e dom’ne asta ?

——————————————————————————————————————————————————-

Am incercat sa-mi apelez numarul azi si imi spune ca mi s-au restructurat apelurile. (dupa verificare) – Telefonul dvs. este blocat pentru ca ati cerut acest lucru, fiind furat.
– Asta stiu, dar de ce nu pot sa mai sun?
——————————————————————————————————————————————————

Oper.: Nu va aud! Va rog indreptati-va catre o fereastra!
El: Unde sa ma mai duc, dom`le? Eu sun din Costesti si sunt pe acoperisul casei !!!!

————————————————————————————————————————————————-

Rep : Ce aparat utilizati ?
Clientul : Un Mitibusii…a incercat sa se corecteze (dealerii se prapadeau de ras in magazin ) …..Mitibusu adica…!

—————————————————————————————————————————————————-

# este garduletul de sub cifra 9 , ia uitati-va!
-…da sigur! da’ unde’i telefonul?
– !!! pai nu vorbiti de la el?
– aaa, da ? am uitat!

——————————————————————————————————————————————————

Avea tel. blocat , Oper. dicteaza formula de deblocare pt. Motorola apoi…
Oper.: Va rog sa tastati acum codul pe telefon ca sa ma asigur ca se deblocheaza. A inceput sa formeze codul dar Oper. auzea in casca cum il forma.
Oper.: D-voastra de pe ce tel. vorbiti ?
Ea: De pe fix.
Oper.: Si pe ce tel. tastati codul puk ?
Ea: Pai pe fix , nu?…………….

————————————————————————————————————————————————————

Doamnaaaaa!!!! daca vorbesc la telefon din cada ma curentez?

——————————————————————————————————————————————————

Am facut si eu abonament si imi apar doar numerele de la politie, salvare, etc… Numerele prietenilor mei cand apar in agenda?”

————————————————————————————————————————————————————

Buna seara, am si eu un caine doberman care mi-a inghitit
telefonul…problema este ca atunci cand tel. suna, ciinele devine
foarte nervos….Ce sa fac? Sa merg cu el la veterinar sau sa
astept sa faca treaba mare???!??

Leave a Reply

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

Veteres Milites

Reconstituire Istorică

Hide&Seek

the good things in life

Arheologie Radio-Tv

Istoria programelor radio-tv din România. Şi alte delicatese culturale. Dacă doriți să revedeți...

Johnny Shumate

Illustration

Ovidiupecican's Blog

imago mundi & speculum historiale

Tartor Ocular

...citește și dă mai departe...

Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vinul din Cluj

Cuvinte despre vinuri incercate, degustari si evenimente, calatorii si retete

Velico Dacus

...citește și dă mai departe...

Romania lu' Omarlupino

despre Romania lu' Omarlupino

Cosmin Giurgiu

Photography by Phantom

